БАТА-ТІЛЕКТЕР
Халық бата-тілегі
Дастарқанға бата
Шалқар көлдей көп болсын
Қымыз бенен айраның.
...
Читать дальше »
|
БЕСТАС
Барлық тәсілдерді мүлтіксіз өткізген ойыншы өзіне жазылатын ұпайды екі жолмен белгілейді.
Бірінші жол. Бес тасты уысына алады да, жоғары лақтырып, алақанымен қағып алады. Сонан соң оны екінші рет лақтырып, қолының сыртымен қағып алуы керек. Әр тас он ұпайдан есептеледі. Бес тас елу ұпай болады.
Екінші жол: Бес тасты жоғары лақтырады да, жоғарыдан төмен қарай қақшып, қағып алады. Мұнда да бір
...
Читать дальше »
|
АСАУБАЙ ШЕШЕН
Асаубай шешенді кезінде Сарыарқа жұрты қадірлеп, оның інжу-маржандай асыл сөздеріне үнемі құлақ салған. Ол 1805 жылы Ерейментау деген жерде дүниеге келген. Әкесінің аты Айдапсал екен. Шешеннің арғы атасы Теңізбай Күрлеуіт руынан, күрлеуіт атақты Қанжығалының бір баласы.
Асаубайдың шаруасы ортадан аспаған. Оған небары жиырма-отыз жылқы, он-он бес түйе, жиырм
...
Читать дальше »
|
ЖЫЛҚЫДАН ҚАН АЛАТЫН НҮКТЕЛЕР
23. Санның ішкі тамырынан қан алу
Мініс аты немесе бәйге аты жайшылықта артқы жағына қарай қиралаңдаса қан айналымы гашарлап, қаны қоюланғанын білдіреді. Сондай-ақ, жылқының өң-түсі қашып, денесінің кейбір жерлеріне іріңді жара пайда болады.
...
Читать дальше »
|
СОҢҒЫ ӨЛЕҢДЕРІ
Шәкерімнің «Абай марқұм өткен соң өзіме айтқан жырларым» атты өлеңдер циклі (бұл жырлар шын мәнінде жоқтау болып табылады).
Қатып қалған желіннен
...
Читать дальше »
|
ДӘЮС vs ҚЫЗҒАНШАҚ
Аммар бин ясирден (р.а.) жеткен хадисте пайғамбарымыз (с.ғ.с.): «Үш кісі еш уақытта жәннатқа кірмейді: «Дәюс, еркекшора әйел және араққа салынған маскүнем» - дейді. Адамдар: «Уа, Алла елшісі (с.ғ.с.) маскүнем кім екенін білеміз, «дәюс» деген кім?» - деді. Сонда пайғамбар (с.ғ.с.): «Отбасына кімнің кіргеніне мән бермейтін адам», - деп жауап берді.
Сүйікті пайғамбарымыз (с.ғ.с.): «Қызғаныш иманнан, ал бейқамдық болса екіжүзділіктен», -
...
Читать дальше »
|
ДҮРК
Тез, жылдам, кенет, бірден, қауырт.
Мысалдар:
1. Қ
...
Читать дальше »
|
ҚОБАЛЖУ
Қобалжу – қорқыныштан бөлек эмоцияның түріне жатады. Оның белгілі бір себебі жоқ және неден бастау алатынын да анықтау қиын. Мәселен, бір адам жыланнан қорықса, оның себебі анық. Яғни қорқуына себеп болған – жылан. Сонымен қатар бұл жерде оның қорқынышы неден бастау алып отырғаны да белгілі. Ал қобалжу кезінде қорқыныштың нышаны болғанымен, себебі белгісіз. Қобалжудың неден бастау алып тұрғанын кейде адамның өзі де түсіне алмай дал болады.
...
Читать дальше »
|
МИҒА ШАХМАТ ОЙНАУДАН ГӨРІ ФОТОСУРЕТТЕРДІ ҚАРАУ ҚИЫН ЕКЕНІН БІЛЕСІЗ БЕ?
Біз әдетте миымыздың қалай жұмыс істепжатқанын білеміз деп ойлаймыз, бірақ оның қызметі бізге түк аңғарылмайды. Ол біздің хабарымызсыз көптеген өте күрделі қызметтерді атқарып жатады. Сондай-ақ ми біз ойлағандай баяу жұмыс істемейді.
...
Читать дальше »
| |