БАТА-ТІЛЕКТЕР
Жамбылдың батасы
Атаңнан бата ал, балам,
Арғымақ атқа мін, балам.
Ақ сақалым желбіреп,
...
Читать дальше »
|
ШАПАҒАТШЫ
Қазақ ұғымында жаңа туған шақалақ қырқынан шыққанша «ғайыптың құсы» деп аталған. Оның «ғайыптың құсы» атануының да өзіндік себебі бар. Құрсақтан шыққанымен, қырқынан шықпаған шарананың екі дүниенің ортасында тұратыны жайлы түсінік қалыптасқан.
Бала тәрбиесі, ұрпақ сабақатастығына келгенде көз тию мен сөз тиюден, сұқ өтуден сақтанған бабаларымыз өмірге енді келген нәрсетені сырт көзден таса ұстаған.
Сол секілді,
...
Читать дальше »
|
САРЫ ШУАШТЫҢ ТОСЫЛУЫ
Сары Шуаш ел ішінде бір іспен арғын Қаракесекке барып елдің шетінде кездескен бір адамына қонып-түстенуге жөн сұрапты.
- Бұл қай ел? – дейді Шуаш.
- Бұл кесіп алса қан шықпас, аузына жылан қарағы, жұқпастың елі, - дейді анау.<
...
Читать дальше »
|
ТОТЫ ҚҰС ТҮСТІ КӨБЕЛЕК...
Абайдың 1902 жылы жазған өлеңі. Әрқайсысы 4 тармақты 3 шумақтан тұрады. Тіршіліктен соққы көріп, оның мағынасыздығын түйсініп, мәңгілікті ойлай бастаған ақын бұл өлеңінде адам өмірінің мәні, заңдылығы хақында ой толғайды. Қазақ ұғымында ең әдемі қызыл-жасыл түс тоты құс түсі болса, Абай айтуынша сондай қызықты да тәтті өмірің – қас қағымдық ғұмыр. Табиғат тоты құс түсті көбелекше «жаз айларда гулегенмен», күз келе «өлмек», сиремек. Ал, «сүйген, сезген, кейіген», «ақылмен ойлап сөйлеген» адамды «заман сүйремек»
...
Читать дальше »
|
АДАЛДЫҚ
АТА-АНАМЕН ІС-ШАРА
Атауы: Балам не үшін өтірік айтады? Балаңыз тек шындықты айтқанын қалайсыз ба?
Уақыты: 1 сағта
...
Читать дальше »
|
463 МИЛЛИОН ДОЛЛАР ТАБЫС ӘКЕЛГЕН ТҮЙІН СӨЗ
Егер сізге қандай да бір ортада бір аптадан кейін немесе бір айдан кейін сөйлейсің деп тапсырма берілсе, тіпті ешкімнен тапсырма келмей-ақ ертең бір жерде сөйлейтініңізді білсеңіз, өзіңізге «Мен не үшін сөйлеймін?» деген сұрақ қойып көріңіз. Сөйлеудегі мақсатыңызды анықтап алыңыз. Сөйлеудегі мақсатын білмеген адам – ол бағытсыз кеме сияқты. Қай жағалаудан шыққаны, қай жаққа бара жатқаны белгісіз. Мақсат әртүрлі болуы мүмкін:
|
АРАБ ТІЛІ
Өз қатарластарыңмен емес, өмір көрген, білім жолынан өткен, ақыл-парасаты жоғары, жол нұсқап, ағалық таныта білетін жандармен тұрғанның айырмасы өте көп. Ондай ортаны қайдан табамыз? Ол да жауабын білмейтін. Алайда мектеп оқып жүргендегі уайымы, алаңдаушылығы ортасы болғандықтан, Алладан ізгі жандармен қосуын көп сұрады. Тағы бір дұғасының жауабын Жаратушымыз осылай берді.
Сол кезде бір ғана араб тілін оқуға күніне 8 сағаттап көңіл бөлді. Одан басқа университеттің өзге пәндері бар, оларға да үлгеріп жүрді. Әрине, ақша табу керек деген уайым болмады, т
...
Читать дальше »
|
СҰҢҒЫЛА
1. Білгір, зияткер;
2. Зерек, сезгіш;
3. (биол.) Арамшөп түрі.
...
Читать дальше »
|
АЛЛАҒА ДЕГЕН МАХАББАТ
Махаббатпен жаратқан адамзатты
Сен де сүй ол Алланы жаннан тәтті!
Абай
...
Читать дальше »
|
МИДЫҢ ЖҰМЫСЫН ЖАҚСАРТУҒА АРНАЛҒАН ӨНІМДЕР
Лимон бальзамы – мазасыздық пен ұйқысыздықты жоя алатын шөпті өсімдік. Альцгеймерді ерте кезеңдерде емдеу үшін қолданылады. Лимон бальзамы шоғырлануды арттырады. Оны емтихан алдында студенттер жиі қолданады, өйткені бұл есте сақтау үшін жауап беретін мидың аймақтарына әсер етеді. Мидың белсенділігін жақсартуға арналған Мелисса өнімдері медицинада өте танымал, өйткені олардың ауруларды емдеуде үлкен дәлелі бар.
...
Читать дальше »
| |