Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Педагогика - акиқат ғылыми көзқарас болып есептелетін және объективтік дүниені танудың, білудің және ғылыми білімнің дамуының бірден-бір әдісі болып саналатын философия негізінде дамиды. Мысалы: диалектикалық материализм табиғаттың, қоғамның және адам баласы дамуының заңдылықтарын зерттейді. Диалектиканың қағидаларын басшылыққа ала отырып, педагогика педагогикалық окиғаларды жалпылама түрде ғана "көшіре" салмайды, ол әрбиенің заңдылықтарын ашады, тәрбиедегі себепті, нәтижелі байланыстарды анықтайды, тәрбиенің болашағын көрсетеді. Педагогика – диалектикалық материализмнің оқиғалармен өзара жалпы байланысы жөніндегі қағидасын қоғам өмірінің басқа да оқиғаларымен органикалық байланыста қарастырады. Педагогика ғылымы - қоғамдық құрылысқа, жаңа жағдайға сай адамның даму заңдылығын зерттейді. Педагогика ізгілікті демократиялық тәрбиенің мәнін ашып, қоғам үшін қажетті білім жүйесін жан-жақты жарасымды жетілген еңбекке негіздеуді, зерттеуді міндеттейді. Біздің елімізде тәрбиенің, білім берудің, оқытудың бір ізді жүйесі құрылған. Сонымен, педагогика ғылымы жан-жақты тәрбие, білім беру, оқыту процестерінің заңдылықтарын зерттейтін ғылымға жатады. Педагогиканың методологиялық негізі диалектикалық және тарихи материализм болғандықтан, диалектикалық әдіс педагогикалық құбылыстарды кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында, қоғамдық өмірдің басқа құбылыстарымен байланыста және өзара әрекеттестікте алып қарастыруды талап етеді. Педагогика – үнемі дамып отыратын ғылым. Тәрбие мен білім берудің барлық салаларына ғылыми болжам жасау мақсатында және негізгі мәселелерді ғылыми – теориялық, тәжірибелік жағынан терең талдау үшін педагогика ғылымында мынадай зерттеу әдістерінің жүйесі қолданылады. |
Білім беру мазмұны - оқушыларды жан-жақты дамыту, ақыл-ойын, танымдық қызығушылығын қалыптастыру, еңбекке дайындау үшін белгілі типтегі мектепте оқытылатын білім мен біліктер жүйесі. |
Мектепішілік басқарудағы тың енгізулер бағдары |
Мектепішілік бақылау және басқаруды реттеу Жалпы ережелер |
Білімді бақылау және бағалаудың түрлері, әдістері мен формалары |
Мұғалім, сынып жетекшісінің оқушы ата-аналармен жұмыс істеу формалары мен әдістері |
Справка об организации отделами образования работы по контролю деятельности учреждений общего среднего образования по завершению учебного года и выполнению типовых правил проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной итоговой аттестации учащихся |
Справка о работе городских и районных отделов образования по организации летнего отдыха, оздоровления и занятости детей и подростков |
Лидер образования должен сочетать понимание не только общих истин управления, но и значимости многочисленных конкретных ситуаций, которые отличаются одна от другой. В этом заключается ситуационный подход. Это не означает, что личные качества и поведение людей не имеют значения для руководства. Наоборот, они являются существенными компонентами успеха руководителя, потому что, во-первых, каждый лидер образования – уникальная личность, обладающая своими особенностями, и во-вторых, каждый педагогический коллектив – уникальная комбинация индивидов. Аналогично тому, как разные ситуации требуют различных решений, должны выбираться и различные способы руководства. |
Мақала сілтеме түрінде ұсынылып отыр |