В категории материалов: 1107
Показано материалов: 931-940
Показано материалов: 931-940
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Загрузкам ·
Просмотрам
"А" блогіне қатысты электронды жадығаттар |
Қазақстан Республикасының орта білімді дамыту тұжырымдамасында білім беру саласының ең негізгі талабы: кең дүниетанымдық көзқарас, толық құзыреттілік, шығармашылық әрекетке бейім тұлға тәрбиелеу. Қазіргі уақытта қоғам мұғалімдерден жан - жақтылықты, іс-әрекетіндегі жүйелілікті, ізденушілік қабілеттерін, өз білімін жетілдіруге деген ынталылықты, әдістемелік шеберлікті талап етіп отыр. Мұғалімдердің осы талаптар тұрғысынан табылуы кәсіби даярлығын, шеберлігін шыңдайтын әдістемелік кеңес жұмысына байланысты. Әдістемелік жұмыс – мұғалімнің идеялық-саяси, ғылыми теориялық, кәсіби, мәдини дәрежесін жетілдіре беретін кешенді үрдіс. Әдістемелік жұмыс - үздіксіз білім алудың, бөлінбейтін құрамдас бөлімі. Әдістемелік жұмыс - мұғалімдер тарапынан өз мамандығын көтерудің, әдістемелік шеберлігін жетілдірудің ұдайы, кешенді, ұжым болып та, топталып та, жеке де жүргізілетін теориялық және практикалық жұмыс болып табылады. Әдістемелік жұмыс - мұғалім мен тәрбиешінің мамандығын жетілдіріп кәсіптік шеберлігін арттыруға, мектеп педагогикалық ұжымының творчестволық потенциалын дамытуға, оқу-тәрбие жұмысының сапасы мен тиімділігін жетілдіруге бағытталған өзара байланысты шаралардың тұтас жүйесі.
|
ӘБ жетекшісінің жұмысы жоспардың өткен оқу жылында істелген жұмысқа талдау жасауы, жаңа оқу жылының міндеттері, жалпы мектептік, аудандық /қалалық/ облыстық өткізілетін іс шаралардың жоспары, мектептің ағымдағы жылдық жоспарынан басталады. ӘБ жетекші жұмысының міндеті мынадай: |
Функционалдық міндеттер: |
Әдістемелік бірлестіктің жұмысы дұрыс жүруі үшін мына құжаттар болуы керек: |
Положение о методическом объединении |
Функциональные обязанности руководителя методического объединения: |
Утверждены приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от «29» ноября 2007г. № 583 |
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы №125 «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгі ережесін бекіту туралы» бұйрығына 2011 жылы өзгерістер енгізілген (ҚР Білім және ғылым министрінің 2011 жыл 10 желтоқсанның №44 бұйрығы, Әділет министрлігінде 2011 жылдың 25 ақпанның №6790 болып тіркелді)
Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білімнің білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылаудың, оларды аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгі ережесі |
В Типовые правила текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестации обучающихся в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего, общего среднего, утвержденные приказом Министра образования и науки РК от 18 марта 2008 года № 125, в 2011 году внесен ряд изменений (приказ Министра образования и науки РК от 10 февраля 2011 года №44, зарегистрирован в Министерстве юстиции РК от 25 февраля 2011 г. № 6790).
Типовые правила проведения текущего контроля успеваемости, промежуточной и итоговой аттестации обучающихся в организациях образования, реализующих общеобразовательные учебные программы начального, основного среднего, общего среднего образования |