БАТА-ТІЛЕКТЕР
Халық бата-тілегі
Ашып тастап пейілді
Дастарқаның жайылды.
Қасиетті нан ұлық
...
Читать дальше »
|
АҚ САНДЫҚ, КӨК САНДЫҚ
Ақ сандық, көк сандық – бұл ойын көгалды алаңда, мектеп ауласында, дене шынықтыру, спорт залдарында, мәдениет үйлерінде, мектептің кең дәліздерінде ойналады.
Ойынға қатынасушылар екі ойыншыны ортаға шығарады. Ортаға шыққан екі ойыншы бір-біріне арқаларын беріп, қолдарын айқастыра ұстап отырады. Сол кезде ойын жүргізуші тақпақтап:
...
Читать дальше »
|
М.ҚҰЛЫБЕКҰЛЫ / ТҰРҒЫЛАС ТҮЛЕКТЕР
Социалистік күрес жөніндегі шығармалардың қатарынан Махфуз Құлыбекұлының “Тұрғылас түлектер” романын көруге болады. Бұнда жаңа заман орнату жолындағы қайшылықтармен қатар әйел теңдігіне баса назар аударылады.
Әліпбай мен Қожақұл мыңғырылған түлігі мен жасанған байлығына мастанған надан байлар. Осы байлығының арқасында екеуінің де атағы дәуірлеп, тасы өрге домалайды. Әліпбай адуын да ерке бәйбішесі Әйменді ығына көндіріп
...
Читать дальше »
|
ЖЫЛҚЫДАН ҚАН АЛАТЫН НҮКТЕЛЕР
5. Тіл астынан қан алу
Жылқы қатты шөлдегендіктен сілікпеге ұшыраса, салданса, суық тиіп жөтелсе, жұтқыншағына, қантамырларына қабыну пайда болса, іші қатып, тезегі түспей қиналса тіл астынан қан алады.
...
Читать дальше »
|
НАМАЗДЫ ҚАЙТІП ОҚЫҒАН?
Бүгінгі жастарды кемел Абайдың намазы да қызықтырады. Сұрақтар жиі қойылады: «Абай бес уақыт намазға салғырт қараған ба, жоқ, әлде қатаң орындаған ба?» - деп. Осыған жауап беріп көрелік. Абай заманында сәжде қылмаған қазақ сирек. Абай «Абыралыға» деген өлеңінде сынға алғандай, иман не дегенді білсін-білмесін, бес уақыт намазын қаза қылмауға тырысқан. Бірақ Абай қатардағы мұсылман емес, ол дана әрі әулие. Мұсылманшылығы, тақуалығы һәм Құдайға құлшылығы өзінше болып келеді. Мұсылмандық тәжірибеде Аллаға мінәжаттың екі түрі бар: бір
...
Читать дальше »
|
ТӘФӘККУР-И МӘУТ
Қазақ тілінде қабірді, мазарды «көр» деп те атайды. Неге «көр»? аты айтып тұрғандай, «өлетініңді көр, мәңгі емес екеніңді аңғар, барар жеріңді, кірер тесігіңді қара» деген мағынада болса керек. Өлімді ойлаудың адамға тигізер пайдасы да бар. Рухани кеселдерді де, физиологиялық стрессті де азайтады.
Медициналық зерттеу нәтижелері көрсеткендей, өлімді ойлау арқылы адам баласы өзіне деген қамқорлығын, денсаулығын сақтауды қолға алады екен. Психология ғылымдарының профессоры бори
...
Читать дальше »
|
БӘСКІЛ
1. Төмен, аласа, жатаған;
2. Бәсең, нашар, әлсіз.
М
...
Читать дальше »
|
АЛЛАНЫҢ АЗАБЫНАН ШЕКТЕН ТЫС ҚОРҚУ
Алланың азабынан шектен тыс қорқу – адамды Оның рақымы мен мейірімінен үміт үзуге апаруы мүмкін. Бұл адамның тұлғалық қасиетін жоқ етеді. Нәтижесінде адамның ғибадаттан бастап барлық іс-әрекетінде құлшынысы азаяды. Сондықтан Алладан қорқу сезіміне – Оның рақымы мен мейірімінен үміт ету сезімі серік болуы тиіс. Сол кезде адам бойында белгілі бір тепе-теңдік пен тұрақтылық орнайды.
...
Читать дальше »
|
МИДЫҢ ОҢ ЖАРТЫ ШАРЫ және СОЛ ЖАРТЫ ШАРЫ ТУРАЛЫ
Діндарлық: діндарлық пен мистика үшін оң жарты жауап береді.
Армандар: армандарға да оң жарты
...
Читать дальше »
| |