Всего материалов в каталоге: 660
Показано материалов: 621-630
Страницы: « 1 2 ... 61 62 63 64 65 66 »

Мектеп жұмысын басқару қызметтері, əдістері жəне формалары
Мои статьи | Просмотров: 842 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 26/07/2011 | Комментарии (0)

Педагогикалық жүйенің қызмет етуінің әлеуметтік-педагогикалық және уақыттық шарттары
Мои статьи | Просмотров: 1962 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 26/07/2011 | Комментарии (0)

Оқу жоспарлары, бағдарламалары жəне оқу құралдары
Мои статьи | Просмотров: 915 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 26/07/2011 | Комментарии (0)

Мұғалімдер, тəрбиешілер, мектеп жетекшілерінің біліктілігін (квалификация) көтеруге басшылық – білім саласындағы басқару қызметі бағыттарының маңызды да мəнділерінің бірі.
Мои статьи | Просмотров: 3556 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 25/07/2011 | Комментарии (0)

Педагогика - акиқат ғылыми көзқарас болып есептелетін және объективтік дүниені танудың, білудің және ғылыми білімнің дамуының бірден-бір әдісі болып саналатын философия негізінде дамиды. Мысалы: диалектикалық материализм табиғаттың, қоғамның және адам баласы дамуының заңдылықтарын зерттейді. Диалектиканың қағидаларын басшылыққа ала отырып, педагогика педагогикалық окиғаларды жалпылама түрде ғана "көшіре" салмайды, ол әрбиенің заңдылықтарын ашады, тәрбиедегі себепті, нәтижелі байланыстарды анықтайды, тәрбиенің болашағын көрсетеді. Педагогика – диалектикалық материализмнің оқиғалармен өзара жалпы байланысы жөніндегі қағидасын қоғам өмірінің басқа да оқиғаларымен органикалық байланыста қарастырады. Педагогика ғылымы - қоғамдық құрылысқа, жаңа жағдайға сай адамның даму заңдылығын зерттейді. Педагогика ізгілікті демократиялық тәрбиенің мәнін ашып, қоғам үшін қажетті білім жүйесін жан-жақты жарасымды жетілген еңбекке негіздеуді, зерттеуді міндеттейді. Біздің елімізде тәрбиенің, білім берудің, оқытудың бір ізді жүйесі құрылған. Сонымен, педагогика ғылымы жан-жақты тәрбие, білім беру, оқыту процестерінің заңдылықтарын зерттейтін ғылымға жатады. Педагогиканың методологиялық негізі диалектикалық және тарихи материализм болғандықтан, диалектикалық әдіс педагогикалық құбылыстарды кеңістік пен уақыттың нақты жағдайларында, қоғамдық өмірдің басқа құбылыстарымен байла­ныста және өзара әрекеттестікте алып қарастыруды талап етеді. Педагогика – үнемі дамып отыратын ғылым. Тәрбие мен білім берудің барлық салаларына ғылыми болжам жасау мақсатында және негізгі мәселелерді ғылыми – теориялық, тәжірибелік жағынан терең талдау үшін педагогика ғылымында мынадай зерттеу әдістерінің жүйесі қолданылады.
Мои статьи | Просмотров: 11580 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 25/07/2011 | Комментарии (0)

Білім беру мазмұны - оқушыларды жан-жақты дамыту, ақыл-ойын, танымдық қызығушылығын қалыптастыру, еңбекке дайындау үшін белгілі типтегі мектепте оқытылатын білім мен біліктер жүйесі.
Мои статьи | Просмотров: 17322 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 25/07/2011 | Комментарии (1)

Мектепішілік басқарудағы тың енгізулер бағдары
Мои статьи | Просмотров: 977 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 24/07/2011 | Комментарии (0)

Мектепішілік бақылау және басқаруды реттеу Жалпы ережелер
Мои статьи | Просмотров: 1689 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 24/07/2011 | Комментарии (0)

Білімді бақылау және бағалаудың түрлері, әдістері мен формалары
Мои статьи | Просмотров: 1278 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 24/07/2011 | Комментарии (0)

Мұғалім, сынып жетекшісінің оқушы ата-аналармен жұмыс істеу формалары мен әдістері
Мои статьи | Просмотров: 1678 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 24/07/2011 | Комментарии (0)