10:40 Мемлекеттік аралық бақылау - 2010 | |
МАБ-2010 қорытындыларына сұрыптама
2007-2009 оқу жылдары аралығындағы және 2009/2010 оқу жылының ресми қорытындыларынан кейінгі мемлекеттік аралық бақылаудың негізгі пәндер нәтижелері арасындағы мониторингтік көрсеткіштер төмендегіше:
4 қазақ сынып 2007/2008 Математика 2008/2009 Қазақ тілі2009/2010 Дүниетану
17 16 (динамика: -1) 16 (динамика: =) Биылғы оқу жылының бірінші тоқсаны барысында дайындық жұмыстары жүргізілді. Зерделесек, биылғы МАБ-тан кейінгі анықталып отырған дүниетанудан көрсеткіштер өткен оқу жылдардағы нәтижелермен сәйкес келді. Демек, болашақта пән бойынша сапаны көтеру жолдарын тиімді әдістер арқылы жүзеге асыруды жан-жақты қарастырып, жүйелі жолға қою қажет. Ол үшін деңгей көрсеткішін бұдан жоғары көтеруді межелеу керек. Ағылшын тілі (9 сыныптар) 2007/2008 2008/2009 2009/2010
11 9 (динамика: -2) 19 (динамика: +10) Орыс тілі (9 қазақ сынып) 2007/2008 2008/2009 2009/2010 18 12 (динамика: -6) 25 (динамика: +13) Қазақ тілі (9 орыс сынып) 2007/2008 2008/2009 2009/2010 24 25 (динамика: +1) 29 (динамика: +4) 3-пән 2007/2008 Химия 2008/2009 География 2009/2010 Дүние жүзі тарихы 12 14 (динамика: +2) 20 (динамика: +6) Ал жалпы үш пәннің көрсеткіштері мынадай: 2007/2008 2008/2009 2009/2010
43 37 (динамика: -6) 68 (динамика: +31) Үстіміздегі оқу жылында МАБ-қа дайындық жұмыстарын бастамас бұрын, өткен оқу жылы үдерісінде болған МАБ қорытындылары бойынша төмен нәтиже көрсеткен ағылшын тілі пәні бақылауға алынды. Арнайы білімі болмаған пән мұғалімінің орнына тәжірибесі мол пән мұғалімі тағайындалды. Биылғы оқу жылының бірінші жартыжылдығынан кейінгі көрсеткіш сәл де болса ілгерілей түсті. Дегенмен бұл әлі де аз еді. Сондықтан үшінші тоқсан барысында ағылшын тілінен көрсеткіштерді арттыру жолдарын жіті қарастырып, жүзеге асыру қажеттігі міндет болып жүктелді. Нәтижесінде, бұл пән бойынша көрсеткіштер күткендігінен де асып түсті. Сонымен қатар дүние жүзі тарихынан анықталған әзіргі көрсеткіштерді еселеу жағын да назардан шығарылмады, жоғарылату бағытында тиімді әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы бұл пән көрсеткіштері тиімді нәтиже берді. Орындаушы: Ибраһим Б.К., Бесқарағай ЖОББМ МДОІО, 30345, http://www.shakhibbeker.ucoz.kz
| |
|
Всего комментариев: 0 | |