ӘБУ-НАСЫР МҰХАММЕД ИБН МҰХАММЕД ИБН ҰЗЛАҒ ИБН ТАРХАН ӘЛ-ФАРАБИ АТ-ТҮРКИ (870 ж., Отырар қаласы (Қазақ елі) – 950 ж., Дамаск, Сирия) Философиялық афоризмдері: Білім қуған жанның ойы күнделікті күйбеңнен көп алыста жатады. * * * Шын білім – ақиқат, анық білім. * * * Ғылым адам санасына болмысы бөлек, ерекше ұтырлы ұғымдарды орнықтыру арқылы ғана терең ұялайды. * * * Ғылыммен айналыссам деген адамның ақыл-ойы – айқын, ерік-жігері – зор, тілек-мақсаты – ақиқат пен адалдыққа қызмет етуге талап жолында болуы шарт. Жай ләззат іздеу, кәсіпқұмарлыққа ұқсас әрекет онда болмасқа керек. * * * Мінез – жанның айнасы. * * * Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез-құлыққа байланысты. * * * Сұлу саз жан сергітеді. * * * Тән ауырса, жан да ауырады. * * * Тәрбиелеу дегеніміз – адамның бойына білімге негізделген этикалық құндылықтар мен өнер қуатын дарыту. * * * Адамның тоқымашы не хатшы болып тумайтыны тәрізді, қайырымдылық пен қайырымсыздық та жаратылыстан бойға бітпейді. * * * Адамның тәндік жаратылысының дамуының негізгі көрсеткіші деннің саулығы. * * * Ізгі және қажетті шаруа атқарған адамның бәсі де жоғары болуы керек. * * * Адам кез келген жұмысқа жарамды бола бермейді. * * * Өз ісіңнің білгірі һәм шебері атану үшін жақсы жұмыс істеп, жетік білуге ұмтылу керек. * * * Қандай әрекет жасап, қандай іс істер болсаңыз да – игілігін көріп, рахатына бөленуді мақсат тұтқан жөн. * * * Адамның жақсы әрекеттер жасауға да, жаман әрекеттер жасауға да туабітті мүмкіндігі мен қабілет-қарымы жетеді. * * * Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. * * * Ең тамаша әрекет – бақытқа қол жеткізетін еркіндік. * * * Талпыныс тәжі – табандылық. * * * Өнер біткеннің бәрі бірдей – бір адамның құшағына сыймайды. * * * Поэтикалық шығармалардың қай-қайсысы да бір нәрсені қиялмен жақсы бейнелеп шығуға ғана арналады. * * * Өнердің теориясын меңгеру дегеніміз – өнерге қатысты мәселелерді ақыл арқылы ұғыну және талғам қабілетін игеру. * * * Бақыт, қуаныш және ләззат сезімдері асқан сұлу, ең әсем және аса көркем дүниелерді қолмен ұстағандай айқын және кемел дүниелер ретінде танып-білу арқылы ғана пайда болып, толық болмысқа ие болады. баспаға әзірлеген Бегімхан Ибрагим (КЕРІМХАНҰЛЫ) >> Ақсу қаласының Абай атындағы ЖОББ мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Павлодар облысы Қазақстан Журналистер Одағының мүшесі | |
| |
Просмотров: 91 | |
Всего комментариев: 0 | |