02/06/2009, 18:51 | |
1. Мұғалімнің әдістемелік құзыреттілігі 1) Кәсіптік әрекетіңіздегі әдістемелік тәсілдерді салыстыру керек пе? 2) Сіздің жұмысыңыздың ең тиімді тәсілдері қандай? 3) Оқушыларға арналған ережелеріңіз бар ма? 4) Оқушының дамуын қандай әдіс-тәсілдер арқылы бақылайсыз? 5) Сабақ құрылымын тиімді етіп құру не үшін қажет? 6) Әдіс-тәсілдердегі бір сарымдылық деген ұғымды сіз қалай түсінер едіңіз? 2. Мұғалімнің тәрбие құзыреттілігі 1) Оқушының тәрбиелік деңгейін қалай анықтауда қандай басты ұстанымдарға жүгінесіз? 2) Оқушымен ынтымақтастық қарым-қатынаста болу дегенді қалай түсінесіз? 3) Мұғалімнің бала тәрбиесіндегі қандай әрекетін ең негізгісі деп санайсыз? 4) Оқыту мен тәрбиенің байланысынқандай жағдайларда қолдана аласыз? 5) Сіздің пайымдауыңызша тәрбиелі тұлға қандай болуы керек? 6) Сіздің ойыңызша тұлға тәрбиелеудің басты шарттары қандай? 6. Жеке тұлғаға бағытталған сабаққа дайындық барысындағы мұғалім әрекетінің алгоритмі: - Жеке тұлғаға бағытталған сабақ бойынша қандай мақсат қойылды? - Мұғалімнің мақсаты мен оқушының мақсатын ұштастыру керек пе? 2) Мазмұндылығы - Жеке тұлғаға бағытталған сабақтың өзіндік ерекшелігін сипаттаңыз? - Оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасының деңгейі мен дәрежесі анықтайтын факторларды атаңыз? - Сабақтың құрылымы жеке тұлғаға бағытталған ба? Сәйкестігін анықтау. - Сабақ барысында проблемалық жағдай туғызу не үшін керек? - Жеке тұлғаға бағытталған сабақтың репродуктивті әрекетін ұйымдастыру үшін не сітеу керек? 3) Қолданылған технология -Қандай технологияны, көрнекіліктерді қолдану арқылы жеке тұлғаға бағытталған сабақ тиімді ұйымдастырды деп ойлайсыз? 4) Нәтижелілігі - Жеке тұлға мен мұғалімнің қызметінің қарым-қатынас байланысын не үшін бақылау қажет? - Жеке тұлғаның шығармашыл ойлау іскерлігін қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз? - жеке тұлғамен кері байланысты орнату қалай жүзеге асырылады? - Оқушының дәлелдеу іскерлігін, қорытынды жасап, жинақтап қорытындылау іскерлігін қалыптастыру үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз? | |
| |
Просмотров: 1001 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |