02/06/2009, 18:49 | |
Мұғалімнің құзыреттілігін анықтау бойынша ішкі бағалау жүйесін жасау (ішкі аудит). Өзін-өзі талдау алгоритмін құрастыру: 1. Мұғалімнің психологиялық құзыреттілігі 1) Мұғалімнің ұстаздық әлеуеті жоғары болу үшін қандай психологиялық кеңес бересіз? 2) Кәсіби қызметі мен психологиялық құзыреттілікті қалайша байланыстыру керек? 3) Балалардың, жасөспірімдердің шығармашыл тұлғалардың ерекшелігін білу үшін қандай басты қағидаларға жүгінесіз? 4) Мұғалім қоғамдық ортада өзін ұстаудың қандай психологиялық аспектілері бар? 5) Оқушының жеке бас ерекшелігін зерттеудің маңыздылығы туралы айтыңыз? 6) Жеке тұлғалық қасиеттерді дамуту үшін қандай психологиялық әдісті қолданасыз? 7) Оқушының білім алуда, мектепке және пәнге деген көзқарасын қалай тексересін? 8) Сіздің қиялыңыздағы дарынды шәкірт моделі қандай? 2. Мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі 1) Өз жұмысыңызда басшылыққа алатын педагогикалық ұстанымдарыңыз бар ма? 2) Педагогикалық міндеттерді шешудегі әрекет алгоритміңіз қандай? 3) Педагогикалық әрекеттің нәтижесі қандай болуы керек екендігін сипаттаңыз? 4) Сіздің педагогикалық әрекетіңіздегі басты нәтижеңіз деп нені есептейсіз? 5) Өзіңіздің педагогикалық жұмыстарыңыздың мақсаттың орындалуының негізгі крийтерилерін көрсетіңіз? 6) Педагогикалық жұмысыңызда туындаған мәселені қалай шешесіз? 3. Мұғалімнің пәндік құзыреттілігі 1) Оқушылардың оқу әрекетінің мотивациясын қалай туғызасыз? 2) Оқушының оқу-әрекетін қалай ұйымдастырасыз? 3) Оқушылармен кері қатынастағы ситуацияда қандай әдіске жүгінесіз? 4) Пәнге деген қызығушылықты қалай арттыруға болады? 5) Сабақта проблемалық жағдай туғызу керек пе? 6) Пәндік әлеуетін қалай көрсете аласыз? 7) Өз пәніңізді үйретуде өзіндік көзқарасыңыз толық қалыптасты ма? 8) Білімнің мазмұны мен көлемін оқушы танымына сай сұрыптай аласыз ба? | |
| |
Просмотров: 1107 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |