Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 31
02/06/2009, 18:44

5 Модуль

Файл №5 1

Тақырыбы: «Мұғалімнің білім беру практикасында құзыреттілік

                       көзқарастың жүзеге асыруы»

Тапсырма №1:

         Мұғалімнің құзыреттілігін анықтау бойынша ішкі бағалау жүйесін

         жасау (ішкі аудит).

Өзін-өзі талдау алгоритмін құрастыру:

Құзіреттілік

Талдау алгоритмі

1.   

мұғалімнің психологиялық құзыреттілігі

 

§     Қарым-қатынас психологиясы(мұғалім-оқушы)

§     Оқушының жас ерекшелігін, тұлғаның жеке бас мүмкіндігін ескеру

§     Сыныпта психологиялық атмосфера туғызу

§     Қарым-қатынас стилі

§     Жеке тұлғаның танымдық мүмкіндіктерін тани білуі(сезіну, қабылдау, жады, ойлау, сөйлеу, кеңістікте ойлау, эмоция мен сезімі, ерік)

§     Жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктері(темперамент, қабілет, мінез)

§     Тәрбие беру психологиясы(тұлға, ұжым, педагогикалық қабілет)

2.   

мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі

§     Педагогикалық такт

§     Жеке тұлғаны қалыптастыру, тәрбиелеу, дамыту жолдары

§     Тәрбие түрлерін қолдануы

§     Дидактиканың қағидаларын білу, қолдануы

§     Оқу жоспары, бағдарлама, оқулық, ОӘК қолдануы, экспериментке қатысуы

§     Оқушының білім алуға деген қажеттілігін қанағаттандыру

§     Педагогикалық ситуацияларға дұрыс баға бере білу.

§     Мұғалімнің ұжыммен, ата-аналармен, оқушымен қарым қатынасы

3.   

мұғалімнің пәндік құзыреттілігі

§     Пәннің теориясын білуі

§     Пәннің қолданылу аймағын білуі

§     Пәннің оқытылу ерекшелігін білуі

§     Сабақ мазмұнын оқушының жас ерекшелігіне сай таңдай алуы

§     Жеке тұлғаға бағытталған, дамыта оқытатын сабақ түрілерн тақырыпқа сай таңдау

§     Тиімді әдіс, тәсіл, технологияны таңдауы

§     Оқулық, ОӘК тиімді қолдануы

§     Нәтижені жоспарлай білуі

§     Авторлық, кіріктірілген т.б бағдарламаларды қолдануы, сапасы

§     Ақпараттық технологияларды меңгеруі

§     БІД өлшеуіштерін қолдануы

4.   

мұғалімнің әдістемелік құзыреттілігі

§     оқытудың әдістерін білу(жаңа білім беру, бекіту, оқыту құралдары, өзіндік жұмыс т.б)

§     тексеру мен бағалау тәсілдерін қолдануы, түрлендіруі

§     оқытуды ұйымдастыру формаларын білуі

§     сабақ түрлерін қолдануы

§     сабақты ұйымдастыру жолдары

§     әдістемелік бірлестік жұмысына қатысуы

§     әдістемелік кеңеске қатысуы

§     әдістемелік құралдары

§     озық тәжірибені қолдануы

§     эксперимент жүргізуі, талдауы, қортындысы

5.   

мұғалімнің тәрбие құзыреттілігі

§     Тәрбие процестерін қолдануы(кезеңі, принциптері, әдістері)

§     Мектеп жасындағы балалар тәрбиесін білу

§     Оқушылар ұжымын қалыптастыруы

§     Ұжымдағы жеке тұлғаның дамуына жағдайлар туғызуы

§     Оқушылардың өзін-өзі басқаруы

§     Сыныптан тыс жұмыс түрлері, формалары мен мектептен тыс жұмысты ұйымдастыруы

§     Сынып жетекшісінің жұмысы(міндеті, жоспары т.б)

§     Жанұя мен мектеп байланысы

6.   

жеке тұлғаға бағытталған сабақ

§   Оқытудың дидактикалық принциптерінің орындалуы(ғылымилығы, мәселелігі, көрнекілігі, белсенділік пен саналығы, қолжетімділігі, жүйелігі мен бірізділігі, жинақылық, дамытушылық, тәрбиелік,  )

§  Оқытудың психологиялық аспекті(зейін, жады, ойлауды дамыту)

§  Оқытудың әдістерін тиімді қолдануы(түсіндірмелі-көрнекілік, репродуктивтік, жартылай ізденіс, эвристикалық т.б)

§  Мұғалімнің сабаққа дайындығы(дайындалуы, мақсат қоюы, оқу еңбегінің эстетикасы, жеке оқушылармен жұмысы, мотивациясы, уақытты тиімді қолдануы,  оқушылармен қарым қатынас сипаты,  )

§  Оқушылардың оқу-танымдық әрекеті(сабаққа дайындығы, БІД көрсете білуі, өзіндік жұмысы, өзін және өзара бақылау және өзіне, өзгеге баға беруі, тұлғалық қарым-қатынас(жұптық, топтық жұмыс), ауызша және жазбаша тілді дамыту)

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 3249 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: