5 Модуль
Файл №5 1
Тақырыбы: «Мұғалімнің білім беру практикасында құзыреттілік
көзқарастың жүзеге асыруы»
Тапсырма №1:
Мұғалімнің құзыреттілігін анықтау бойынша ішкі бағалау жүйесін
жасау (ішкі аудит).
Өзін-өзі талдау алгоритмін құрастыру:
№ |
Құзіреттілік |
Талдау алгоритмі |
1. |
мұғалімнің психологиялық құзыреттілігі
|
§ Қарым-қатынас психологиясы(мұғалім-оқушы)
§ Оқушының жас ерекшелігін, тұлғаның жеке бас мүмкіндігін ескеру
§ Сыныпта психологиялық атмосфера туғызу
§ Қарым-қатынас стилі
§ Жеке тұлғаның танымдық мүмкіндіктерін тани білуі(сезіну, қабылдау, жады, ойлау, сөйлеу, кеңістікте ойлау, эмоция мен сезімі, ерік)
§ Жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктері(темперамент, қабілет, мінез)
§ Тәрбие беру психологиясы(тұлға, ұжым, педагогикалық қабілет) |
2. |
мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі |
§ Педагогикалық такт
§ Жеке тұлғаны қалыптастыру, тәрбиелеу, дамыту жолдары
§ Тәрбие түрлерін қолдануы
§ Дидактиканың қағидаларын білу, қолдануы
§ Оқу жоспары, бағдарлама, оқулық, ОӘК қолдануы, экспериментке қатысуы
§ Оқушының білім алуға деген қажеттілігін қанағаттандыру
§ Педагогикалық ситуацияларға дұрыс баға бере білу.
§ Мұғалімнің ұжыммен, ата-аналармен, оқушымен қарым қатынасы |
3. |
мұғалімнің пәндік құзыреттілігі |
§ Пәннің теориясын білуі
§ Пәннің қолданылу аймағын білуі
§ Пәннің оқытылу ерекшелігін білуі
§ Сабақ мазмұнын оқушының жас ерекшелігіне сай таңдай алуы
§ Жеке тұлғаға бағытталған, дамыта оқытатын сабақ түрілерн тақырыпқа сай таңдау
§ Тиімді әдіс, тәсіл, технологияны таңдауы
§ Оқулық, ОӘК тиімді қолдануы
§ Нәтижені жоспарлай білуі
§ Авторлық, кіріктірілген т.б бағдарламаларды қолдануы, сапасы
§ Ақпараттық технологияларды меңгеруі
§ БІД өлшеуіштерін қолдануы |
4. |
мұғалімнің әдістемелік құзыреттілігі |
§ оқытудың әдістерін білу(жаңа білім беру, бекіту, оқыту құралдары, өзіндік жұмыс т.б)
§ тексеру мен бағалау тәсілдерін қолдануы, түрлендіруі
§ оқытуды ұйымдастыру формаларын білуі
§ сабақ түрлерін қолдануы
§ сабақты ұйымдастыру жолдары
§ әдістемелік бірлестік жұмысына қатысуы
§ әдістемелік кеңеске қатысуы
§ әдістемелік құралдары
§ озық тәжірибені қолдануы
§ эксперимент жүргізуі, талдауы, қортындысы |
5. |
мұғалімнің тәрбие құзыреттілігі |
§ Тәрбие процестерін қолдануы(кезеңі, принциптері, әдістері)
§ Мектеп жасындағы балалар тәрбиесін білу
§ Оқушылар ұжымын қалыптастыруы
§ Ұжымдағы жеке тұлғаның дамуына жағдайлар туғызуы
§ Оқушылардың өзін-өзі басқаруы
§ Сыныптан тыс жұмыс түрлері, формалары мен мектептен тыс жұмысты ұйымдастыруы
§ Сынып жетекшісінің жұмысы(міндеті, жоспары т.б)
§ Жанұя мен мектеп байланысы |
6. |
жеке тұлғаға бағытталған сабақ |
§ Оқытудың дидактикалық принциптерінің орындалуы(ғылымилығы, мәселелігі, көрнекілігі, белсенділік пен саналығы, қолжетімділігі, жүйелігі мен бірізділігі, жинақылық, дамытушылық, тәрбиелік, )
§ Оқытудың психологиялық аспекті(зейін, жады, ойлауды дамыту)
§ Оқытудың әдістерін тиімді қолдануы(түсіндірмелі-көрнекілік, репродуктивтік, жартылай ізденіс, эвристикалық т.б)
§ Мұғалімнің сабаққа дайындығы(дайындалуы, мақсат қоюы, оқу еңбегінің эстетикасы, жеке оқушылармен жұмысы, мотивациясы, уақытты тиімді қолдануы, оқушылармен қарым қатынас сипаты, )
§ Оқушылардың оқу-танымдық әрекеті(сабаққа дайындығы, БІД көрсете білуі, өзіндік жұмысы, өзін және өзара бақылау және өзіне, өзгеге баға беруі, тұлғалық қарым-қатынас(жұптық, топтық жұмыс), ауызша және жазбаша тілді дамыту) |
|