Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 27
02/06/2009, 18:39

Мұғалімнің психологиялық құзыреттілігі

 

1.     Психологияны пән ретінде білу

·        Өзінің педагогикалық іс-әрекетінде психология-педагогикалық тұжырымдаманы негізге алып, қазіргі заманға сай еркін қолданады

 

    2. Психологиялық әдіс-тәсілдерді өзінің кәсіби әрекетінде шебер қолдану

·        Өз пәні арқылы оқушыларды жеке тұлға етіп қалыптастыру, оларды өз тәрбиесіне, өздік біліміне, өзіндік дамуына қажеттілігін арттырады

 

    3. Жасөспірімнің психологиялық білімі

·        Жасөспірімдердің даму жүйесінің мәселелерін шешу кезінде психология-педагогикалық ұсыныстарын зерттеп қолданады

 

    4. Психологиялық шығармашылық білім

·        педагог-психологпен қарым-қатынас арқылы білім белсенділігін жүзеге асырады

 

5.     Өзінің рефлексивтік мәдениетінің дамуы

·        әрқашан жоспарланған және жетістік қорытындысын салыстырады, кемшіліктерін түзетеді, оқу барысын және нәтижесін бақылайды, талдау әдістерін жақсы меңгеріп, объективтік бақылауға талпынады

 

6.     Эмпатия

·        Адамның ішкі дүниесін түсіне біледі. Басқа адамдардың көңіл-күйін сезінеді (қуаныш, реніш, үрей, ұялшақтық, т.б.). Өзін басқа адамның орнына қоя алады

 

7.     Балалардың белсенділігін арттыру дағдысы

·        Әрдайым оқушылардың қызығушылығын арттырады, оларды жаңа материалды қабылдауына әсер етеді. Балалардың белсенділігін қалыптастыратын әдістерді қолданады

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігі

 

1. Оқушылармен жұмыс жасау дағдысы

·        Үйірме, факультативтер ұйымдастырады, пән апталарын (айлықтарын) жүргізеді, оқушылармен ғылыми жұмыс жасайды. Балалармен бірге серуенге, театр, мұражайларға зор ықыласпен барады. Жұмыста жүйелілік бар.

         2. Балаларды қызықтыру дағдысы

·        Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру үшін арнайы әдістерді қолдануы, ұғымдарды салыстыру, олардың практикалық маңызы, әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолданады, оқушылармен жекелей жұмысқа жағдай жасайды

              3. Оқушыларды тәрбиелеу дағдысы

·        Жеке тұлғаның мәдениетін, білімін, белсенділігін, шығармашылығын қалыптастыруына жүйелі және мақсатты жұмыс жасайды. Оқушылардың тәртібіне және оқу жұмысына көңіл бөледі

4. Сыныптан тыс жұмыс жүйесі

·        Оқушыларды жеке тұлға ретінде қабылдап, олардың дамуына қолайлы жағдай туғызады

              5. Оқушылардың ұжымдық іс-әрекетін ұйымдастыру дағдысы

·        Әрдайым оқушыларды ұжымдық іс-әрекетке баулиды: жеке тұлғаның ерекшелігіне қарай тапсырмалар беріледі, қарым-қанынастары есепке алынады, педагогикалық әсердің әдіс-тәсілдерін таба алады, ұжымдық әрекетке қатысуында жақсы жақтарын көрсете алады

6.     Оқушыларды жеке іс-әрекетте ұйымдастыру дағдысы

·        Оқушылардың өзіндік ерекшеліктерін жүйелі зерттейді және жекелей жұмысты қамтамасыз етеді: тапсырмалардың деңгейін қарастырады, нашар оқитын оқушылармен жұмыс жасайды, үй тапсырмасының орындалуын жүйелі бақылайды

7.     Қолайлы жағдай жасау дағдысы

·        Оқушылар сабақта өздерін қолайлы сезінеді. Сабаққа оқушылар зор ықыласпен қатысады

8.     Өзінің жұмыс нәтижесіне деген қызығушылық

·        Оқушылармен әртүрлі жұмыс жасап, кез келген мәселелерді шешеді.  Оқушыларды жаңа жобалармен қызықтырады

9.     Қойылған мақсаттардың жетістік деңгейі

·        Өзінің ұстаздық шеберлігін арттыра біледі, алға қойған мақсат-міндеттерге жету үшін әдіс-тәсілдерді таңдай алады, өз мақсатының жету деңгейін бағалай отырып, қорытынды жасайды

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 1096 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: