1. |
әдістемелік |
Оқу тәрбие үрдісінің тиімділігін, бағдарламаларда қарастырылған БІД тиімді қалыптастыруы қамтамасыз етеді. Жеке тұлғаның шығармашылықпен дамуына және даралануына жағдай туғызады. |
&Білім беру үрдісінің заманға асй әдіс, тәсілдерін біледі
&Оқушылардың жеке басына сипаты, дайындық деңгейіне, нақты міндеттерге асй оқыту құралдары мен әдістерін таңдайды
&Интеллектуалдық операциялар жүйесін біледі
&Жеке тұлғаға бағытталаған білім беру әдістерін іске асырады, жаңа ақпараттық технологияларды қолданады
&Авторлық мектебі бар |
Продуктивті жен зерттеушілік тәсілдерді қолданады Мұғалім проблемалық тапсырмалар арқылы проблемадан шығуға көмектеседі, өздігінен шешуді ұсынады
Оқушылар мақсат қояды, талдайды, әрекет тәсілдерді табады
|
Продуктивті жартылай ізденіс тәсілдерін қолданады. Мұғалім оқу материалы мазмұнын оқушылардың әрекетін жаңа білім немесе тәсілдерді іздеуді ұйымдастырады, мұғалім проблеманы айқындауға көмектеседі, гипотезаны талқылауды ұйымдастырады |
Репродуктивті әдістер өолданылады, мұғалім ақпаратты өзі хабарлап, оқушылар әрекетін проблемалық сұрақтар, бастыны ерекшелеу, салыстыру тапсырмалары арқылы белсендіреді. Оқушылар жоспар құрады, проблемалық сұрақтарға жауап береді |
Репродуктивті әдістер, мұғалім дайынбілімді хабарлайды, тапсырманы орындау тәсілдерін көрсетеді. Оқушы тыңдайды, есте сақтайды, үлгі бойынша орындайды |
2. |
инновациялық |
Мұғалімнің инновациялық әдістер мен жұмыс тәсілдеріне деген икемдігін анықтайды, жаңашыл педагог ұстанатын бағыт немесе құзіреттілік |
& Жаңа инновациялық өзгерістерге дайын
& Авторлық технологиялары бар
& Жаңашыл әдіс тәсілдерді қолданады, таладайды, эксперименттен өткізеді |
өз тенологиясын трансляциялайды, білім беру жүйелерін басқа жүйелермен кіріктіреді, үздіксіз өзгеріс жүйесін құрады |
Ақпарат мазмұны мен көлемін реттейді, инновациялық технологияларды дамытады |
Проектілеу әдістерін қолданады |
Инновациялық жағдайларда жұмыс істеуге дайын емес |
3. |
қарым қатынасты |
Бұл құзіреттілік педагогтың гуманистік позициясын көрсетеді, ұжым мүшелері мен білім алушылар арасында позитивті қатынас орнатады. Мұғалімнің өзаратүсінушілік, тыңдай білу, түсіне білу, көмек көрсету қабілетін айқындайды |
& Оқушылардың мүмкіндіген деген зор сенім
& Оларыдың ішкі әлеміне деген қызығушылық
& өзге позицияны қабылдауға деген ашық көзқарас
& өрара бірігіп ұжымдасы қабілеті бар
& өзіне жоғары кәсіби баға беру |
Сәттілік ситуациясын туғыза біледі, оқушылармен түсіністік, сенімдік қатынас, ұжымда өзара сенім артады
Оқушыларға қиын жағдайларда көмекке келеді, педагогикалық әрекеттің мақсаты мен құндылығын түсінеді
Нақты оқушыларды тыңдайды, баға береді т.б |
Қарым қатынас стилі тұрақты және демократиялық. Оқушылармен тең қарым қатынас |
Қарым қатынаста конфликтілік жағдайларға баға береді, бірақ болжамайды |
Педагогтық қарым қатынасы қалыптасқан |