|
|
Жалпымәдени және адамгершілік-эмоционалды құзыреттілік |
1. ұжымдық жұмыстың нәтижесіне қызығушылық таныту;
|
Оқушыларды олимпиада, ғылыми-зерттеушілік сайыстарға қатысуға дайындыққа көңіл бөлмейді. Тек керек кезде ғана сайыстар мен олимпиадалар жөнінде ақпарат береді. |
Кейде ғана оқушыларды сайыстарға, олимпиадаларға дайындайды. Оқушылар кейде мектепішілік сайыстарға қатысады. |
Жүйелі түрде оқушылардың олимпиада, ғылыми-зерттеушілік сайыстарға қатысуын басқарады. Барлық оқушыларды қатыстыруға тырысады. Мектептен тыс сайыстарда оқушылар жақсы көрсеткіштерге ие болады. |
|
|
|
2. топта жұмыс істей алуы;
|
Мұғалім мектепішілік деңгейде өз инновациялық іс тәжірибесін жалпылайды. |
Басылымдарда мұғалімнің іс тәжірибесі жарияланған, райондық деңгейде семинарларға қатысады. |
Мұғалімнің авторлық мақалалары бар, оның оң тәжірибесінің дәлелдемесі ретінде, мұғалім белсенді ғылыми-практикалық конференцияларға, қалалық, облыстық деңгейдегі семинарларға қатысады. |
|
|
|
3. шығармашылық және зерттеушілік жұмысқа дайындығы,
|
Мұғалімдердің ұжымдық жұмыстарына енжарлық қарайды. Ұжымдық жұмыстарға қатысудан бас тартады. |
Көңіліне қарай ұжымдық жұмыстарға қатысады. Шын жүректен нәтиже үшін:
Бірақ көңіліне қарай сенімсіз адам. |
Басқалардың творчестволық деңгейін бағалай біледі, ұжымдық творчестволық жұмыстарға кедергі болатын факторларды бөле біледі., ойы мен мүмкіндіктерді қабылдай біледі, проблемаларды шешуге және новаторлық ойларды іріктеуде жүйелі қадағалайды, айналысу процесін түсінеді, өз пікірін анық жеткізеді, басқалардың ойымен санасады. |
|
|
|
4. еңбек тәртібі;
|
Өз уақытын, құрылымын мүмкіндігін әлдеқайда дұрыс қолдана білмейді, менеджмент өнерін меңгереді. Қолайсыздыққа ұшыратады. |
Өз уақытымен мүмкіндігін дұрыс қолданады. Менеджмент өнерін меңгерген. |
Өз уақыты мен мүмкіндігін дұрыс қолданады. Менеджмент өнерін меңгерген. Жұмыс тәртібін сақтайды. Жауапты тапсырма беруге болады. |
|
|
|
5. Белсенді өмірлік ұстанымы; |
Талаптанбайды және құмартқан мақұлдаған жүйелі әлеуметтік құнды белгілерді тиімді көрсетіп таратпайды. |
Құмартқан мақұлдаған жүйелі әлеуметтік құнды белгілерді тиімді көрсетіп тарата алады. Жақсы педагогикалық нәтижеге жете алады. |
Қалыптасқан кәсіптік-педагогикалық дағдыны қызметінде белсене таратады, тәртіпте, қарым-қатынаста құнды белгілерді. |
|
|
|
6. педагогикалық этика;
|
Оқушылармен қарым-қатынас әдептілігін сақтауда қызбашылық көрсетеді. |
Педагогикалық әдептілік сақтайды. |
Кісілермен қарым-қатынасты сенімділікпен, сыйластықта құрайды. Әділетті, мейірімді, үштас, талапты. |
|
|
|
7. өрісін кеңейтуге ұмтылу;
|
Эпизодты түрде оқиды,
Мәдениет орталықтарына сирек барып тұрады, бұқаралық іс-шараларға сирек барады. |
Эпизодты түрде оқиды,
Мәдениет орталықтарына барып тұрады, бұқаралық іс-шараларға барады. |
Көп оқиды, мәдениет орталықтарына, бұқаралық іс-шараларға барып тұрады. |
|
|
|
8. денсаулық сақтау педагогикасын жүзеге асыру;
|
Мектептің оқушы денсаулығына негативті әсерін және осы мәселені шешуді сезінеді. |
Керекті денсаулық сақтау технологияларын меңгерген. |
Денсаулық сақтау педагогикасы туралы құнды көзқарасы бар, оқушыларды қандай қауыпты әрекеттен айқын қорғау керек екенін біледі, әріптестерімен жұмыс істеуді дұрыс жоспармен ұйымдастырады, кешенді түрде қамтамасыз етіп. Денсаулық технологияларын. Денсаулық сақтау педагогикасының технологиялық негізі деп қолданады. |
|
|
|
9. ата-аналармен қарым-қатынас, бірлесіп жұмыс істеу; |
Әдеттегідей ата-аналармен орынды педагогикалық қарым-қатынас құру, ұштасу. Тіл табысу, және әр түрлі жағдайда үндесі қиынға соғады, керек кезде қарым-қатынасты қайта құралмайды. |
Ата-аналармен педагогикалық орында қарым-қатынас орнатуға тырысады, және ұштасу табады, тіл табысады және әртүрлі жағдайларда дұрыс үндеседі, керек кезде қатынасты қайта құрады. |
Ата-аналармен орынды педагогикалық қарым-қатынас орнатады, ұштасу табады, тіл табысады және әртүрлі жағдайда дұрыс үндеседі, керек кезде қатынасты қайта құрады. |
|
|
|
10. қарым-қатынас үрдісін құра білу және реттей білу. |
Білім процесінде орынды педагогикалық қарым-қатынас құруға, ұштасу табуға, тіл табысуға қиналады. Әр түрлі адамдармен, әр түрлі жағдайларда үндесуді жөн көреді. |
Қиналады, бірақ тырысады, білім процесінде орынды педагогикалық қарым-қатынас құруға ұштасу табуға, тіл табысуға. Әр түрлі адамдармен әр түрлі жағдайларда дұрыс үндесуге. |
Жеке оқушылармен орынды педагогикалық қарым-қатынас орнатады, кішкентай топтармен оқушылар ұжымымен сондай-ақ ата-аналармен және мұғалімдермен ұштасады, , тіл табысады және әртүрлі жағдайда дұрыс үндеседі. Жекеше үйлесу жолын табады, ұжым ішіндегі қарым-қатынасты реттейді. |