|
|
Жаңашыл көзқарастық құзыреттілік |
1. авторлық оқу бағдарламалары;
|
Жеке өзінің жұмыс және авторлық бағдарламалары жоқ, бірақ тәжірибелі әріптестерінің бағдарламаларының элементтерін қолданады. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген оқу бағдарламалары бар. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген оқу бағдарламалары бар. Мұғалімнің тәжірибесі таратылған. |
|
|
|
2. факультатив курстарының авторлық бағдарламалары;
|
Жеке өзінің факультатив және элективті курс бағдарламалары жоқ, бірақ тәжірибелі әріптестерінің бағдарламаларының элементтерін қолданады. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген Жеке өзінің факультатив және элективті курс бағдарламалары бар. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген оқу бағдарламалары бар. Мұғалімнің тәжірибесі таратылған. |
|
|
|
3. қосымша білім берудің авторлық бағдарламалары;
|
Жеке өзінің факультатив және элективті курс бағдарламалары жоқ, бірақ тәжірибелі әріптестерінің бағдарламаларының элементтерін қолданады. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген Жеке өзінің факультатив және элективті курс бағдарламалары бар. |
Бекітілген тәжірибе жүзінде оң нәтиже берген оқу бағдарламалары бар. Мұғалімнің тәжірибесі таратылған. |
|
|
|
4. педагогикалық байқауларға қатысу;
|
Байқауларға қатыспайды, әріптестеріне көмектеседі. |
Әріптестеріне байқауларға қатысуға көмектеседі, бірақ өзі белсенділік танытпайды. |
Байқаулардың белсенді қатысушысы, әріптестеріне де көмек көрсетеді. |
|
|
|
5. жеке білім беру технологиясын құрып, қолдану;
|
Білім беру технологиясы жасап шығарылмаса да, педагогикалық тәжірибе жинақталған. Педагог жаңа технологияны ойлап табуды мақсат тұтады. |
Жасалып шығарылған технология апробациядан өтуде. Технологияны қадағалау мақсатында мониторинг жасалып, қорғауға дайындалады. |
Технология қорғалған, сабаққа енгізілу үстінде, әріптестер құптап, өз сабақтарында кей элементтерін пайдаланады. |
|
|
|
6. оқушыларды ғылыми жобаларға қатысуға, облыстық олимпиадаларға дайындау;
|
Жаңа тың ойлар мен элементтер бар, бірақ ұстаз өзінің жеке концепциясы болмағандықтан, өзгелердікін пайдаланады. |
Атқарылып жатқан істерінде ерекшелік бар. Концепциялық ойларды сипаттау бар, бірақ концепция әлі де дайын емес. |
Инновациялық қажеттілік туындады. Авторлық концепция бар. Әріптес тер концепцияны мұқият зерттеп, оны мақұлдайды. |
|
|
|
7. инновациалық жұмыстың тәжірибесін жинақтау; |
Жеке бағдарламаның жүйелі моделі бар. Жүйе бастапқы даму сатысында. Мұғалім жеке банкінің толықтырылуымен айналысады. Мәселен, тәсіл, форма, оқу әдістері. |
Жеке методикалық жүйе бар. Мұғалім оның жаңашылдығын қадағалап отырады. |
Көптеген мәселелерді шеше алады. Авторлық методикалық жүйе дайын. Атқарылып жатқан істердің жүйелілігі байқалады. Жүйе жүйелі түрде жүргізіледі. әріптестер мақұлдайды. |