Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 21
30/05/2009, 18:00

 

 

Әдістемелік құзыреттілік

1.     оқу-тәрбие үрдісін әдістемелік қамту бойынша терең жұмыс атқару;

 

Әдістемелік кешені жұтан, тек тексеру немесе кезекті аттестация кезінде ғана дайындалады.

Әдістемелік қамтылуды жүзеге асырады, бірақ жүйелі түрде жүргізілмейді.

Оқу-әдістемелік кешенін жүйелі түрде толықтыру үстінде, мұғалімнің оқу кабинеті педагогикалық лаборатория сияқты.

 

 

 

2.     оқушының танымдық қызметін ұйымдастыру үшін түрлі формаларды іздестіру;

 

Қызметін формальды түрде ғана атқарады, ол оқушылардың есте сақтау қасиетіне негізделген.

Негізгі ұсыныстарды ғана атқаруға тырысады, ойлау қабілеттерін дамыту бойынша тәсілдерді қолданады.

Дамытушылық оқытуды қолданады. Туындаған қиындықтарды уақытында көріп, оны жою бойынша шаралар қолдана біледі.

 

 

 

3.     өз педагогикалық қызметіне талдау жасау техникасын игеру;

 

Өзінің педагогикалық қызметіне өз бетінше талдау жасай алмайды. Бірақ тәжірибелі әріптестерінен кеңес алады.

Өзін-өзі талдау жасау техникасын меңгерген, бірақ оған көңіл бөлмейді. Тек қажеттілік туған кезде ғана қолына алады.

Өзін-өзі талдау жасау техникасын меңгерген, Жүйелі түрде жұмыс атқарылып отырады. Әріптестеріне кеңес беруде көмек көрсетеді.

 

 

 

4.     оқу орнындағы БИД мен оқушының негізгі құзыретін дамыта отырып қадағалай алу;

 

Оқушының БИД-сын бағалаған кезде қателіктер жібереді.

Оқушының БИД-сын бағалаған кезде обьективтілік танытады.

Бағалау критерилерімен таныс, қолдана біледі. Оқушылардың білімі бойынша диагностика және мониторинг жұмыстарын жасай алады.

 

 

 

5.     оқу барысында жаңа технологияларды пайдалана білу;

 

Жаңа мақсат пен міндеттерді шешу қиындық тудырады, барлық жаңалыққа түсінбеушілікпен қарайды.

Жаңа педагогикалық идеяларға жағымды қарайды, бірақ әкімшіліктің араласуынсыз қолданысқа енгізе қоймайды.

Жаңа педагогикалық мақсат-міндеттерді іздеу үстінде, жаңалықтардың барлығын өз жұмысында толық қолданады.

 

 

 

6.     сабақтың мақсатына орай  жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану;

 

Бұл міндетті атқара алмайды.

Тырсады, бірақ қиындық туғызады.

Жүйелі түрде сабақтың мақсатына жету үшін жаңа әдіс-тәсілдердің барлыған қолданады.

 

 

 

7.     дифференциалды тәсілді қолдану;

 

Күнтізбелік, сабақ жоспарларын құрған кезде сыныптың ерекшеліктері ескерілмеген.

Негізінен күнтізбелік, сабақ жоспарлары дұрыс құрылған.

Сабақ құрлымын, жүйесін жетілдіру бойынша жүйелі жұмыс жүргізеді.

 

 

 

8.     оқу үрдісіндегі бағдарламалық-әдістемелік қамту деңгейі;

 

Білім беру саласындағы жаңалықтарды ескермейді, пән мұғалімі ретінде папкалары жұтан немесе мүлдем жоқ.

Білім беру саласындағы жаңалықтарға құлақ салады, пән мұғалімі ретінде папкалары толық емес.

Педагогикалық қызметін жетілдіру мақсатында барлық ақпаратпен танысып, қолданады. Пән мұғалімі ретінде папкалары жинақы және толықтырылып отырады.

 

 

 

9.     шағын топта және жеке жұмыс істей алу;

 

Бір топ оқушылардың ішінен шағын топ немесе жеке оқушыны бөліп ала алмайды. Топ мүшелерін басқа адам бөліп берген кезде ғана олармен жұмыс істей алады.

Топтың ішінен шағын топ немесе жеке оқушыны бөліп ала алады.  Қажеттілік  туған кезде ғана топтармен жұмыс істей алады.

Топтың ішінен жеке оқушыны бөле алады. Жеке топтармен жүйелі түрде жұмыс істей алады.

 

 

 

10. көрнекілікті өз жұмыс барысында қолдана білу;

Көрнекілікті қолдануды маңызды деп есептемейді, тек кейде ғана қолданады.

Көрнекілікті қолдана алады, бірақ қажеттілік туындаған кезде ғана қолданады.

Саналы түрде сабақтың мақсатына орай қолдана біледі. Жұмысын жүйелі түрде жүзеге асырады. Кабинетте жүйелі көрнекілік қоры жинақталған.

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 956 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: