Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 20
30/05/2009, 17:58

 

 

 

1.     оқушылардың ұжымдық жұмысын ұйымдастыра білу;

 

Оқушыларды ұжымдық жұмыстарға біріктіру қиынға түседі, оқушыларға жұмыстарды бөліп беру де қиынға түседі. Ұжымдық қызметтегі жағымды тұстарды ашып көрсетіп, үгіттей алмайды.

Оқушыларды ұжымдық жұмыстарға біріктіру қиынға түседі, оқушыларға жұмыстарды бөліп беру де қиынға түседі. Ұжымдық қызметтегі жағымды тұстарды ашып көрсетіп, үгіттей алады.

Жүйелі түрде оқушыларды ұжымдық қоғамдық жұмыстарға біріктіре алады. Педагогикалық қызметті түсініп, ұжымдық жұмысқа оқушыларды біріктіре алады.

 

 

 

2.     оқушыларға жеке оқу жоспарын құрып ұйымдастыра білу,

 

Нашар оқитын оқушылармен сабақтан тыс жұмыстарды жиі өткізбейді, тіпті өткізілмейді деуге болады.

Жекелеу тәсілін қолданады.

Оқушының жеке бас қасиеттерін жүйелі түрде зерттеп, жақсы оқитын оқушылармен жеке, нашар оқитын оқушылармен жеке жұмыстар ұйымдастырады.

 

 

 

3.     оқушылардың құрамының сақталуы;

 

Сақталуы 90%

Сақталуы 95%

Сақталуы 100%. Оқушылар мен ата-аналар тарапынан мұғалімге сұраныс бар.

 

 

 

4.     оқушыларға қолайлы жағдай тудыра білу;

 

Мұғалім сабақта қолайлы жағдай туғызудың маңыздылығын түсінбейді, оқушылар өз ойларын еркін айта алмайды.

Сабақ үстінде барлық оқушылар өздерін қолайлы сезінбейді.

Оқушылар сабақ үстінде өздерін еркін ұстайды, өз ойларын еркін жеткізеді.

 

 

 

5.     өз жұмысының нәтижесіне қызығушылық тудыру;

 

Жүйесіз және авторитарлы түрде оқушылардың жеке бас ерекшеліктерін ескермей, жұмыстарды бөліп береді. Оқушыларда қызығушылық тудыру үшін еш жағдай жасалынбайды.

Авторитарлы түрде оқушылардың жеке бас ерекшеліктерін ескермей, жұмыстарды бөліп береді. Оқушыларда қызығушылық тудыру үшін еш жағдай жасалынбайды.

Оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, мәселені шешуге тырысады. Оқушыда қай салада болсын қызығушылық тудырады.

 

 

 

6.     алдына қойған мақсаттарының орындалу деңгейін анықтау;

Алдына қойған мақсат бойынша нәтижелерді болжай біледі, бірақ қол жеткізген мақсаттардың деңгейін ескермейді. Мақсаттар бойынша нәтижелер шығармайды,  коррекциялық жұмыстар жүргізілмейді.

Алдына қойған мақсат бойынша нәтижелерді болжай біледі, бірақ қол жеткізген мақсаттардың деңгейін ескермейді. Мақсаттар бойынша кейде нәтижелер шығармайды,  коррекциялық жұмыстар жүргізілмейді.

Алдына қойған мақсат бойынша нәтижелерді болжай біледі, бірақ қол жеткізген мақсаттардың деңгейін қадағалайды. Мақсатқа жүйелі түрде жетуге тырысады, нәтижелер бойынша коррекциялық жұмыстар жасалынады, нақты нәтиже шығарылады.

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 1150 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: