|
|
|
1. өз бойында рефлексифті мәдениетті дамыту;
|
Өзін-өзі бақылау, нәтижелерге талдау жасау дағдысы қалыптасқан, бірақ өте қиынға түседі. |
Өзін-өзі бақылау, нәтижелерге талдау жасау қиындық туғызады, бірақ жұмыс барысы жалғасуда. |
Жоспарланған және мақсатқа жеткен нәтижелерді салыстырып талдау жасап отырады, кемшіліктерге толықтырулар жасап, нәтижелерге бақылау жасап отырады. |
|
|
|
2. эмпатия;
|
Істей алады, бірақ өзге адамның ішкі дүниесін ылғи да түсініп, сезіну міндетті деп есептемейді. |
Бірақ өзге адамның ішкі дүниесін ылғи да түсініп, сезіну міндетті екендігін сезінеді. Ол жүйелі түрде жүзеге асырылмайды. |
Адамның ішкі дүниесін сезідені, өзінің «мен» дегенін артта қалдырып, өзге адамды толық түсіне алады. |
|
|
|
3. өзге адамның дүниесін көру, талдау жасай білу, бағалай білу;
|
Оқушының іс-әрекеті негізінде ішкі жан дүниесіндегі туындаған қиыншылықтарды түсінсе де оның неліктен туындап тұрғандығын анықтауға тырыспайды. |
Оқушының іс-әрекеті негізінде ішкі жан дүниесіндегі туындаған қиыншылықтарды түсінеді, бірақ өмірлік жағдайлары бойынша мәселеге ортақ болып, жүйелі түрде мәселені шешуге тырыспайды. |
Оқушының қимыл-әрекетінен психологиялық жағдайын түсінеді. Нақты өмірлік жағдайлар бойынша түсінік беріп, шешім шығара алады. Өзін оқушының орнына қоя алады. |
|
|
|
4. өзге адамның жағдайын түсіну;
|
Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудыра алмайды. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде ғана жағдайды өз қолына алуға тырысады. |
Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудыруға тырысады,бірақ ол ылғи жүзеге аса қоймайды.. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде ғана жағдайды өз қолына алады. |
Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудырады. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде мәселені өз қолына алып, басшылық жасайды. |
|
|
|
5. балалардың белсенділігін арттыра білу; |
Оқушыларды өтілген матерал негізінде жаңа материалды игеруге дайындайды, оқушылардың қызығушылығын оятуды айтарлықтай жүзеге асыра алмайды. |
Оқушыларды өтілген матерал негізінде жаңа материалды игеруге дайындайды, оқушылардың қызығушылығын оятуды жүзеге асырады. Балалардың белсенділігін арттырудың тәсілдерін қолдануға тырысады. |
Оқушылардың танымдық қызметін дамыту үстінде, жаңа материалды қабылдауға балаларды бейімдейді. Балалардың белсенділігін арттырудың тәсілдерін қолдануға тырысады, өзінің де әдіс-тәсәлдерін пайдаланады. |
|
|
Педагогикалық құзыреттілік |
1. балалармен жұмыс істеу дағдысы; мен құштарлығының болуы;
|
Қабілеті бар, бірақ белсенділігі төмен. Қажеттілік туған кезде ғана оқушылармен қатысады. Оқушылармен театр, экскурссияларға жиі бармайды. |
Қажеттілік туған кезде ғана оқушылармен қатысады. Оқушылармен театр, экскурссияларға жиі бармайды. Жұмыс жүйелі түрде жүргізілмейді. |
Оқушыларға қажетті сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланады, оқушылармен сабақтан тыс жұмыстарға жиі барып тұрады.Жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі. |
|
|
|
2. оқушыларды қызықтыра білу;
|
Оқушылардың қызығушылығын ояту жүйелі түрді, жиі жүргізілмейді. |
Пән бойынша оқушылардың қызығушылығын ояту жұмыстарын жүргізеді. |
Оқушылардың пәні бойынша қызығушылығын ояту негізінде түрлі тәсілдерді қолданады, қызығушылығын дамыту үшін жеке бағдарламалар мен тәсілдерді пайдаланады. |
|
|
|
3. өз қызметінде тәрбиелік бастаманы көтере білу;
|
Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу. |
Мәдениетті, білімді, шығармашылық дамыған тұлғаны тәрбиелеуде мақсат қойып жұмыс істеу.
Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу. |
Мәдениетті, білімді, шығармашылық дамыған тұлғаны тәрбиелеуде мақсат қойып, жүйелі түрде жұмыс істеу.
Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу. Тәрбиелі адамның үлгісі болып есептеледі. |
|
|
|
4. сыныптан тыс жұмыстар жүйесінің болуы;
|
Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну:қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады. |
Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну:қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады. Сыныптан тыс жұмыстарды жүйелі түрде жүргізеді. |
Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну: қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады. Сыныптан тыс жұмыстарды жүйелі түрде жүргізеді. Табиғи қасиеттерін ескере отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің дамуына жағдай туғызу. |