Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 19
30/05/2009, 17:52

 

 

 

1.     өз бойында рефлексифті мәдениетті дамыту;

 

Өзін-өзі бақылау, нәтижелерге талдау жасау дағдысы қалыптасқан, бірақ өте қиынға түседі.

Өзін-өзі бақылау, нәтижелерге талдау жасау қиындық туғызады, бірақ жұмыс барысы жалғасуда.

Жоспарланған және мақсатқа жеткен нәтижелерді салыстырып талдау жасап отырады, кемшіліктерге толықтырулар жасап, нәтижелерге бақылау жасап отырады.

 

 

 

2.     эмпатия;

 

Істей алады, бірақ өзге адамның ішкі дүниесін ылғи да түсініп, сезіну міндетті деп есептемейді.

Бірақ өзге адамның ішкі дүниесін ылғи да түсініп, сезіну міндетті екендігін сезінеді. Ол жүйелі түрде жүзеге асырылмайды.

Адамның ішкі дүниесін сезідені, өзінің «мен» дегенін артта қалдырып, өзге адамды толық түсіне алады.

 

 

 

3.     өзге адамның дүниесін көру, талдау жасай білу, бағалай білу;

 

Оқушының іс-әрекеті негізінде ішкі жан дүниесіндегі туындаған қиыншылықтарды түсінсе де оның неліктен туындап тұрғандығын анықтауға тырыспайды.

Оқушының іс-әрекеті негізінде ішкі жан дүниесіндегі туындаған қиыншылықтарды түсінеді, бірақ өмірлік жағдайлары бойынша мәселеге ортақ болып, жүйелі түрде мәселені шешуге тырыспайды.

Оқушының қимыл-әрекетінен психологиялық жағдайын түсінеді. Нақты өмірлік жағдайлар бойынша түсінік беріп, шешім шығара алады. Өзін оқушының орнына қоя алады.

 

 

 

4.     өзге адамның жағдайын түсіну;

 

Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудыра алмайды. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде ғана жағдайды өз қолына алуға тырысады.

Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудыруға тырысады,бірақ ол ылғи жүзеге аса қоймайды.. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде ғана жағдайды өз қолына алады.

Оқушылардың ортасында қолайлы жағдай тудырады. Кездейсоқ қиын жағдай туындаған мезгілде  мәселені өз қолына алып, басшылық жасайды.

 

 

 

5.     балалардың белсенділігін арттыра білу;

Оқушыларды өтілген матерал негізінде жаңа материалды игеруге дайындайды, оқушылардың қызығушылығын оятуды айтарлықтай жүзеге асыра алмайды.

Оқушыларды өтілген матерал негізінде жаңа материалды игеруге дайындайды, оқушылардың қызығушылығын оятуды жүзеге асырады. Балалардың белсенділігін арттырудың тәсілдерін қолдануға тырысады.

Оқушылардың танымдық қызметін дамыту үстінде, жаңа материалды қабылдауға балаларды бейімдейді. Балалардың белсенділігін арттырудың тәсілдерін қолдануға тырысады, өзінің де әдіс-тәсәлдерін пайдаланады.

 

 

Педагогикалық құзыреттілік

1.     балалармен жұмыс істеу дағдысы; мен құштарлығының болуы;

 

Қабілеті бар, бірақ  белсенділігі төмен. Қажеттілік туған кезде ғана оқушылармен қатысады. Оқушылармен театр, экскурссияларға жиі бармайды.

Қажеттілік туған кезде ғана оқушылармен қатысады. Оқушылармен театр, экскурссияларға жиі бармайды. Жұмыс жүйелі түрде жүргізілмейді.

Оқушыларға қажетті сабақтан тыс жұмыстарды пайдаланады, оқушылармен сабақтан тыс жұмыстарға  жиі барып тұрады.Жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі.

 

 

 

2.     оқушыларды қызықтыра білу;

 

Оқушылардың қызығушылығын ояту жүйелі түрді, жиі жүргізілмейді.

Пән бойынша оқушылардың қызығушылығын ояту жұмыстарын жүргізеді.

Оқушылардың пәні бойынша қызығушылығын ояту негізінде түрлі тәсілдерді қолданады, қызығушылығын дамыту үшін жеке бағдарламалар мен тәсілдерді пайдаланады.

 

 

 

3.     өз қызметінде тәрбиелік бастаманы көтере білу;

 

Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу.

Мәдениетті, білімді, шығармашылық дамыған тұлғаны тәрбиелеуде мақсат қойып жұмыс істеу.

Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу.

Мәдениетті, білімді, шығармашылық дамыған тұлғаны тәрбиелеуде мақсат қойып, жүйелі түрде жұмыс істеу.

Жақсылық пен жамандықты ажырата білу. Оқу барысында оқушыларды мәдениеттілікке баулу. Тәрбиелі адамның үлгісі болып есептеледі.

 

 

 

4.     сыныптан тыс жұмыстар жүйесінің болуы;

 

Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну:қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады.

Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну:қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады. Сыныптан тыс жұмыстарды жүйелі түрде жүргізеді.

Тәрбиеленушіні жеке тұлға ретінде түсіну: қажеттілік құрылымын танып, ескеруге тырысады. Сыныптан тыс жұмыстарды жүйелі түрде жүргізеді. Табиғи қасиеттерін ескере отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің дамуына жағдай туғызу.

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 986 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: