Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 18
30/05/2009, 17:51

 

 

 

1.     жүйелі түрде баспасөз материалдарын қолдану;

 

Әріптестерінің баспасөз материалдарын қолданады.

Ең қажеттісіне ғана жазылады.

Баспасөз материалдарын жинақтап отырады, басқа да қорлардың тұрақты қолданушысы.

 

 

 

2.     ғылыми білімді оқушының қызығушылығын ояту мақсатында және нәтижеге жету үшін қолдана білу;

 

Ғылыми білімді оқушының қызығушылығын оятуда негізгі деп есептемейді, ғылыми білімді жиі қолданбайды.

Ғылыми білімді оқушыларға өзі реттеп береді, бірақ жиі қолданбайды.

Ғылыми білімді оқушылар белсенді қолданады, өзі де ізденіс жұмыстарын жүргізеді, шығармашылық қызметтің әдіснамасын меңгерген, қызметін жобалап болжай біледі.

 

 

 

3.     тәжірибе жүзінде негізгі құндылықтарды, ұғымдарды, түсініктерді қолдану, түсіну;

 

Құндылық, нормалар, шешімдер туралы түсінігі бар. Бірақ талап бойынша нақты сәйкестік жоқ.

Құндылық, нормалар, шешімдер туралы түсінігі бар. Бұл түсініктер мен ұғымдарды жүзеге асыру тізбегі жүргізіледі.

Аталған мәселе бойынша талапқа сай жүйелі іс атқарылады. Бұл жүйені жүзеге асыру нақты жолға қойылған. Мұғалім оқушы үшін үлгі.

 

 

 

4.     жаңа ғылым мен білімді меңгеруге құштарлығы және дайын болуы;

Семинарларға, курстарға, педкеңестерге қажеттілік туғанда ғана барады.

Семинарларға, курстарға, педкеңестерге барп отырады, бірақ өзін-өзі дамытуда жүйелілік жоқ.

Өзінің кәсіби деңгейінтүрлі әдіс-тәсілдер арқылы өсіруде.

 

 

Психологиялық құзыреттілік

1.     психологияны пән ретінде тану;

 

Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы жалпы түсініктері ғана бар.

Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы түсінігі бар, бірақ өзінің жұмысы барысында тәжірибе жүзінде қолдана қоймайды.

Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы түсінігі бар, өзінің педагогикалық қызметінде де қолданады.

 

 

 

2.     кәсіби қызметінде психилогиялық әдістерді қолдана білу;

 

Жеке бөлімдер бойынша БИД стратегиясын меңгерген, педагогикалық мақсатты құра алады, нәтижені болжай алады.

БИД жүйесі бойынша өзінің пәні негізінде қажетті стратегияны меңгерген.

Өз пәнін оқушының тұлғалық қасиеттерін дамыту мақсатында қолдана біледі.

 

 

 

3.     жасөспірім психологиясын білу;

 

Таныс, бірақ ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, пайдалануға асықпайды.

Таныс, ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, пайдалануға тырысады.

Таныс және өзі де іздену мен даму үстінде, ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, өзгерістер енгізуге тырысады.

 

 

 

4.     шығармашылық психологиясын білу;

 

Білімі үзінді-кесінді, толықтырылмайды, психологпен бірлесіп жұмыс істемейді.

Білімі түсініктер қалыптастыруда, психологпен жұмыс жиі жүргізілмейді.

Психологпен жүйелі жұмыс барысында нақты теория құрылады.

 

 

 

5.     балалардың қарым-қатынас психологиясын білу;

 

Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтардың ұсыныстарымен жиі жұмыс атқармайды.

Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтың зерттеу нәтижелері бойынша жұмыс атқаруға, оқушылардың қарым-қатынасәрекеттерін ескеруге тырысады.

Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтың зерттеу нәтижелері бойынша жұмыс атқаруға, оқушылардың қарым-қатынас әрекеттерін ескеруге тырысады. Баланың қарым-қатынас қажеттіліктері бойынша үрдіске түзетулер енгізеді.

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 1011 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: