|
|
|
1. жүйелі түрде баспасөз материалдарын қолдану;
|
Әріптестерінің баспасөз материалдарын қолданады. |
Ең қажеттісіне ғана жазылады. |
Баспасөз материалдарын жинақтап отырады, басқа да қорлардың тұрақты қолданушысы. |
|
|
|
2. ғылыми білімді оқушының қызығушылығын ояту мақсатында және нәтижеге жету үшін қолдана білу;
|
Ғылыми білімді оқушының қызығушылығын оятуда негізгі деп есептемейді, ғылыми білімді жиі қолданбайды. |
Ғылыми білімді оқушыларға өзі реттеп береді, бірақ жиі қолданбайды. |
Ғылыми білімді оқушылар белсенді қолданады, өзі де ізденіс жұмыстарын жүргізеді, шығармашылық қызметтің әдіснамасын меңгерген, қызметін жобалап болжай біледі. |
|
|
|
3. тәжірибе жүзінде негізгі құндылықтарды, ұғымдарды, түсініктерді қолдану, түсіну;
|
Құндылық, нормалар, шешімдер туралы түсінігі бар. Бірақ талап бойынша нақты сәйкестік жоқ. |
Құндылық, нормалар, шешімдер туралы түсінігі бар. Бұл түсініктер мен ұғымдарды жүзеге асыру тізбегі жүргізіледі. |
Аталған мәселе бойынша талапқа сай жүйелі іс атқарылады. Бұл жүйені жүзеге асыру нақты жолға қойылған. Мұғалім оқушы үшін үлгі. |
|
|
|
4. жаңа ғылым мен білімді меңгеруге құштарлығы және дайын болуы; |
Семинарларға, курстарға, педкеңестерге қажеттілік туғанда ғана барады. |
Семинарларға, курстарға, педкеңестерге барп отырады, бірақ өзін-өзі дамытуда жүйелілік жоқ. |
Өзінің кәсіби деңгейінтүрлі әдіс-тәсілдер арқылы өсіруде. |
|
|
Психологиялық құзыреттілік |
1. психологияны пән ретінде тану;
|
Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы жалпы түсініктері ғана бар. |
Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы түсінігі бар, бірақ өзінің жұмысы барысында тәжірибе жүзінде қолдана қоймайды. |
Бүгінгі таңдағы педагогикалық-психологиялық оқыту туралы түсінігі бар, өзінің педагогикалық қызметінде де қолданады. |
|
|
|
2. кәсіби қызметінде психилогиялық әдістерді қолдана білу;
|
Жеке бөлімдер бойынша БИД стратегиясын меңгерген, педагогикалық мақсатты құра алады, нәтижені болжай алады. |
БИД жүйесі бойынша өзінің пәні негізінде қажетті стратегияны меңгерген. |
Өз пәнін оқушының тұлғалық қасиеттерін дамыту мақсатында қолдана біледі. |
|
|
|
3. жасөспірім психологиясын білу;
|
Таныс, бірақ ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, пайдалануға асықпайды. |
Таныс, ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, пайдалануға тырысады. |
Таныс және өзі де іздену мен даму үстінде, ұсыныстарды өз жұмысында дағдарыстық жас ерекшелігі негізінде қолдануға, өзгерістер енгізуге тырысады. |
|
|
|
4. шығармашылық психологиясын білу;
|
Білімі үзінді-кесінді, толықтырылмайды, психологпен бірлесіп жұмыс істемейді. |
Білімі түсініктер қалыптастыруда, психологпен жұмыс жиі жүргізілмейді. |
Психологпен жүйелі жұмыс барысында нақты теория құрылады. |
|
|
|
5. балалардың қарым-қатынас психологиясын білу;
|
Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтардың ұсыныстарымен жиі жұмыс атқармайды. |
Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтың зерттеу нәтижелері бойынша жұмыс атқаруға, оқушылардың қарым-қатынасәрекеттерін ескеруге тырысады. |
Балалармен қарым-қатынас орнатуға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға тырысады. Психологтың зерттеу нәтижелері бойынша жұмыс атқаруға, оқушылардың қарым-қатынас әрекеттерін ескеруге тырысады. Баланың қарым-қатынас қажеттіліктері бойынша үрдіске түзетулер енгізеді. |