Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 15
30/05/2009, 17:40

Файл №4 2

Тапсырма №1:

Берілген кесте бойынша мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің жіктеушілік (классификациялық) кестесін жасау.

Құзырлықтар атауы

Құзырлықтар көрсеткіштері

1

Қызметтік құзырлық (басты құзырлықтар)

1.   оқу-тәрбие үрдісін әдістемелік қамту бойынша терең жұмыс атқару;

2.   оқушының танымдық қызметін ұйымдастыру үшін түрлі формаларды іздестіру;

3.   өз педагогикалық қызметіне талдау жасау техникасын игеру;

4.   оқу орнындағы БИД мен оқушының негізгі құзыретін дамыта отырып қадағалай алу;

5.   оқу барысында жаңа технологияларды пайдалана білу;

6.   сабақтың мақсатына орай  жұмыстың жаңа әдіс-тәсілдерін қолдану;

7.   дифференциалды тәсілді қолдану;

8.   оқу үрдісіндегі бағдарламалық-әдістемелік қамту деңгейі;

9.   шағын топта және жеке жұмыс істей алу;

10.          көрнекілікті өз жұмыс барысында қолдана білу;

2

Жүргізетін пәні бойынша кәсіби білімі (пәндік құзырлық)

1.     пәнді білуі және қызығушылық танытуы;

2.     пәнаралық білімінің болуы

3.     пәннің мазмұнын және базистік оқу жоспарының құрылымын білу, жүзеге асыру;

4.     пәні бойынша жаңалықтарды біліп тұру;

5.     өзінің пәні бойынша ақпаратты жинай білу;

6.     ғылыми материалдарды жинақтау бойынша жеке жұмыстар жасай білу;

7.     жүйелі түрде баспасөз материалдарын қолдану;

8.     ғылыми білімді оқушының қызығушылығын ояту мақсатында және нәтижеге жету үшін қолдана білу;

9.     тәжірибе жүзінде негізгі құндылықтарды, ұғымдарды, түсініктерді қолдану, түсіну;

10. жаңа ғылым мен білімді меңгеруге құштарлығы және дайын болуы;

 

3

Кәсіби білім (психология-педагогикалық құзырлық)

1.   психологияны пән ретінде тану;

2.   кәсіби қызметінде психилогиялық әдістерді қолдана білу;

3.   жасөспірім психологиясын білу;

4.   шығармашылық психологиясын білу;

5.   балалардың қарым-қатынас психологиясын білу;

6.   өз бойында рефлексифті мәдениетті дамыту;

7.   эмпатия;

8.   өзге адамның дүниесін көру, талдау жасай білу, бағалай білу;

9.   өзге адамның жағдайын түсіну;

10. балалардың белсенділігін арттыра білу.

4

Техникалық құзырлық (өз денесін, жүріс-тұрысын басқара білу; білім беру процесінде өзара әрекетті ұйымдастыра білу)

1.   ұжымдық жұмыстың нәтижесіне қызығушылық таныту;

2.   топта және топпен  жұмыс істей алуы;

3.   шығармашылық және зерттеушілік жұмысқа дайындығы,

4.   еңбек тәртібі;

5.   өмірлік ұстанымының белсенділігі;

6.   педагогикалық этика;

7.   өрісін кеңейтуге ұмтылу;

8.   денсаулық сақтау педагогикасын жүзеге асыру;

9.   ата-аналармен қарым-қатынас, бірлесіп жұмыс істеу;

10.          қарым-қатынас үрдісін құра білу және реттей білу.

11.          еңбек тәртібі;

12. өмірлік ұстанымының белсенділігі;

13. педагогикалық этика;

14.              өрісін кеңейтуге ұмтылу;

15.              денсаулық сақтау педагогикасын жүзеге асыру;

16.              ата-аналармен қарым-қатынас, бірлесіп жұмыс істеу;

17.              қарым-қатынас үрдісін құра білу және реттей білу.

 

5

Шығармашылық құзырлық (мұғалімнің педагогикалық қабілеттері)

1.   факультатив курстарының авторлық бағдарламалары;

2.   қосымша білім берудің авторлық бағдарламалары;

3.         педагогикалық байқауларға қатысу;

4.         жеке білім беру технологиясын құрып, қолдану;

5.         оқушыларды ғылыми жобаларға қатысуға, облыстық олимпиадаларға дайындау;

6.   инновациалық жұмыстың тәжірибесін жинақтау;

ұжымдық жұмыстың нәтижесіне қызығушылық таныту;

7.   топта жұмыс істей алуы;

8.   шығармашылық және зерттеушілік жұмысқа дайындығы,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 1159 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: