Файл № 3.2 Оқушылардың құзіреттілігін қамтамасыз ету алгоритмін жасау.
|
|
мотивация |
белсенділік |
іскерлік |
4 |
шығармашылық |
Таным әрекетіне қажеттілік, белсенділігі шығармашылық деңгейде, іскерлігі шығармашылыққа ауысады. Нәтижесі- таңдаған тақырыптары бойынша шығармашылық-зерттеу жұмыстарының жүргізілуі. Осында реферат, ғылыми жобалардың тұсаукесері, шығармалар жинақтары, электронды оқулықтарын шығару т.б. Өздігімен жұмыс жасау әрекеті толық қалыптасқан, ақпаратты қабылдау, санды және мәтіндік ақпаратты сараптау, жүйелеу, өз пікірін қорғай және дәлелдей білу, рефлексия жасау. |
3 |
Эвристикалық |
Оқушылырда тұрақты қызығушылығы қалыптасқан, белсенділігі эвристикалық деңгейде, жартылай іскерлігі бар болуы шарт. Осында оқушылар ақпаратты алуымен бірге кез келген мәселелерді шеше білу қабілеті қалыптасуы. |
2 |
Алгоритмдік |
Ситуациялық қызығушылығы уақытша, қарапайым түсіндіру, өзгереген жағдайда репродуктивтік іскерлік.
Білім жүйесімен қатар икем мен дағды, өздікпен жұмыс жасау тәжірибешілігінің мен жеке жауапкершілігінің қалыптасуы – осының барлығы басты құзырлылығының қалыптасуына өз оң әсерін тигізеді.
Мұғалім – тыңдаушы, сырттай бақылаушы. |
1 |
Оқушылық |
Пейілсіз, ынтасыз қарау. Көшірмесін сол сол күйінде қайталау. Ақпаратты қабылдау міндетті деңгейде .
Ұстаз оқушының құзырлылығын қалыптастыру мақсатында өз-өзін үздіксіз дамуы яғни психологиялық сауаттылығы, ойлау мәдениеті, өз-өзін ұстай білу мәдениетінің негіздерін қалайды.
Мұғалім- «консультант». Ақпаратпен дұрыс жұмыс жасай білуге көмектесу, әдебиетті дұрыс таңдай білу, үлгі бойынша жоспар жасай алуға үйрету, тапсырмаларды жасауға көмектеседі. |
Пайдаланған әдебиеттер тізімі: Педагогиклық альманах №3, 2007 жыл /169-176б/
Білім берудегі менеджмент 3/2008176-188б.. 12 жылдық білім №8, 2006 3-5 беттер.
Ш.Кененбаева. 2000 жылғы Қараев технологисы бойынша лекциялары
|