Қашықтық курстардың үздік жұмыстары - 13
26/05/2009, 18:07
Сұрақтар

 

1.     Технологиялық карта дегеніміз әр ұстаздың оқу процесінің жоспары, жоғары нәтижеге жету м үмкіндігі

2.     ТК –да толық жазылған (сабақтың мақсаттары, түрі, әдісі, көрнекілігі, пәнаралық байланыс және т.б.), меніңше,  осы себеп болды деп есептеймін. Мұғалім толық өз жұмысың жоспарлайды, яғни күтетін нәтижесі белгілі

3.     ТК мұғалім де, оқушы да пайдаланады дегенді қолдаймын, өйткені мұғалім қалай өз жұмысын жоспарлап, мақсатына ұмтылса, оқушы да алдына қойған мақсатына талпынады. Осындай жұмыстың нәтижесінде білім сапасы да жоғары болады.

4.      ТК- ға көшуге мұғалімдердің дайындығы жеткілікті  деп ойламаймын. Өйткені ТК-ны құрастыру үшін аздап болса да тәжірибе керек деп есептеймін. Ол үшін семинарларға, ашық сабақтарға қатысу керек, әдістемелік материалдарды меңгеру, жұмыс жасау.


Технологиялық карта

Қазақ әдебиеті

8 сынып

Тақырып

Сағат саны

Мақсаты

Білім, білік, дағдылары

Сабақтың түрі

Сабақтың

әдісі

Сабақтың көрнекілігі

Өздік жұмыс түрі

1

Шәкәрім Құдайбердіұлы

1

Ақынның өмірі мен шығармашылық жолы жайлы мәлімет беру

Ақынның  өмірбаяның, шығармаларының идеясын білуі.

Жаңа сабақ

Сұрақ-жауап, топтастыру

Ақынның суреті

Плакаттар, Шәкәрімніңнақыл сөздері

Баяндама

2

Шәкәрім Құдайбердіұлының философиялық өлеңдері

 

 

1

Өлеңнің көркемдік ерекшеліктерін айыра білуі

Өлеңнің көркемдік ерекшеліктерін таба алуы

Жаңа сабақ

Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы, сұрақ-жауап, талдау

Ақынның суреті,

өлеңі

 

“Мен адаммын” өлеңінін талдау

3

“Қалқаман-Мамыр” поэмасы

 

1

Поэмадағы түйінді ойды, ақынның мақсатын тани алуы

Жырдағы кейіпкерлерге мінездеме бере алуы, өз толғамын, көзқарасын білдіруі

Жаңа сабақ

Топтастыру,

сұрақ-жауап, талдау

Плакат-сызбалар, кеспе қағаздар, суреттер

Сипаттама беру

3

“Қалқаман-Мамыр” поэмасы

 

1

Поэмадағы түйінді ойды, ақынның мақсатын тани алуы

Жырдағы кейіпкерлерге мінездеме бере алуы, өз толғамын, көзқарасын білдіруі

Жаңа сабақ

Топтастыру,

сұрақ-жауап, талдау

Плакат-сызбалар, кеспе қағаздар, суреттер

Сипаттама беру


№ 3.2. файлы

Тапсырма

 

Оқушылардың дамытушылық сабағындағы құзыреттілігін

қамтамасыз  ету алгоритмі

 

Сабақтың компоненті

Оқушының құзыреттілігі

Ұйымдастырушылық

Оқушылар сабаққа дайындалады (тәртіпті сақтайды)

Мақсаттылық

Оқушылар сабаққа және сабақтың әр кезеңіне толық мақсат қояды

Ынталандырушылық

Оқушылар тақырып бойынша, жалпы курс бойынша ең маңыздысын анықтайды

Коммуникативтілік 

Оқушылар белгілі бір деңгейде мұғаліммен бірге қарым-қатынас жасайды

Мазмұндық

Оқушылар мұғаліммен бірге оқитын, меңгерілетін, бекітілетін, тексеру жұмыстары, т.б. материалдарды қарастырады

Технологиялық

Оқушылар мұғалім ұсынып отырған сабақтың түрін, әдіс-тәсілдерін, берілген тақырыпты қабылдап, жұмыс жасайды

Бақылаулық-бағалаулық

Белсенділікке ынталандырылған оқушылар бірін-бірі бақылап, бағалайды

Аналитикалық- рефлексивтіқ

Оқушылар сабақтың қорытындысын шығарып, талдау жасайды

Категория: Мои файлы | Добавил: shakhibbeker
Просмотров: 1601 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: