26/05/2009, 13:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ 3.1 Дұрыс жауаптары: 1. “Кәсіби құзыреттілік”- жеке тұлғаның кәсіби іс- әрекетті атқаруға теориялық, практикалық әзірлігі мен қабілеттілігінің бірлігі” яғни педагогтың құзырлығы- жеке тұлғаның білім мен тәжірибесін нақты бір жағдайда қолдана білу іскерлігімен байланысты тұлға қасиетін білдіретін ұғым деуге болады. 2. 12 жылдық білім беру жағдайында мұғалім тек білім беруші ғана болып қалмауы тиіс. Жаңа мектеп мұғалімі ізденуші, зерттеуші, басқарушы, ұйымдастырушы, кеңесші, үйлестіруші тұлғаға айналуы керек. Осы кәзқарас тұрғысынан келгенде, 12 жылдық мектепте құзыреттілік тәсіл оқытудың ең өзекті тәсілі екені айқын көрінеді. Ал құзыреттілік тәсіл оқытуда алғашқы кезекке оқушыны теориялық біліммен қаруландырудың орнына проблеманы шеше білуге үйретуді шығаратыны белгілі. 3. Жаңа формация мұғалімі: 1. Әдіснамалық (психология-педагогикалық ) құзырлылық. 2. Жалпы – мәдениеттік ( дүниетанымдық) құзырлылық. 3. Пәндік бағдарлық құзырлылық. № 3.3 Дұрыс жауаптар: 1. Технологиялық карта, әрі қарай ТК, ол әдеттегідей тақырыптық жоспарлау мен күнделікті сабақ жоспарларын біріктіріп, ұстаздың оқу процесін құрлымдаудың формасы. 2. Бұл оқыту процесін, сабақтарды, олардың мақсаты, мазмұны,іс-әрекет қызметі, бақылау- реттеу, рефлексивті кезеңдері бойынша өзара байланысқан біртұтас жүйе түрінде беруге мүмкіндік тұдырады. Әр мұғалім өзінің құзыреттілігі мен білімінің сапасын арттыруға сезінуге тиіс. 3. Қолдаймын. Жоспарлау кесте түрінде жасалғанда, карта сияқты тек мұғалімінің ғана емес, оқушынының да пайдалануы үшін аса тиімді және ыңғайлы болады! Оқу процесін ТК түрінде жоспарлау формасы «нашар» деп аталатын оқушыны оқу материалын жете меңгеруге жетелейді. Ол оқылатын тақырыптың соңгы нәтижесін көз алдына елестетіп, нақты сабақты көре алады.ТК шығармашылық потенциалы бар жеткіншек үшін де өз білімін өз бетінше толықтыруына себепші болады.Ол ТК-дан оқылатын тақырыпты біртұтас көре алады және өзінің мүмкіндігіне сай оқу істерін ұйымдастырады. 4.Жеткілікті. № 3.2. файлы Тапсырма: Оқушылардың дамытушылық сабағындағы құзыреттілігін қамтамасыз ету алгоритмін жасау
№ 3.3 файлы тапсырма: Құзыреттілік көзқарас негізінде оқушының БЕД бағалау инструментариясын жасау
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 1191 | Загрузок: 0 | |
Всего комментариев: 0 | |