І , 2 бөлім
1сағат
3 бөлім 1сағат
4бөлім 1сағат
|
1. Балаларға « Жақсылық пен жамандық»
Талдата отырып , шығарманың идеясын таныту.
- Оқу, оқырмандық дағдыларын дамыту .
- Оқушылардың адамгершілік қасиетін қалыптастыру .
Ертегіні сахналап көру . Әр кейіпкердің міңез – құлқын келтіру . Ертегідегі негізгі ойды көтеріңкі дауыспен бөліп айту ,тон мен ырғақты бақылау , ертегінің түрін дұрыс аңықтау .
Сабақтың жоспарлау үлгісі
|
Өткен заманда , жөн сұрасып , есіне алмастан , күркеге , көрген – білгендерін , қыстау , құтылып , азаннан .
Дереу , үйір .
Дуана , күйге ұшырдым , көзі қызығып , мақұл.
|
Ертегіне ролге боліп оқу . Мына тақырыптар бойынша әңгіме құрастыру
А) Жақсылықтың алдануы
Ә) Аңдардың әнгімесі
Ертегіні мына тақырыптыр бойынша әңгімеле
А) Қыздың емделуі
Ә) Жақсылықтың байып кетуі.
3 бөлімді ролге бөліп оқу.
4 бөлімге тақырыбің қою. Ертегіні жалғастыру.
|
1 бөлім 1 сағат |
1.Мәнерлеп оқу машығын оқытуға қойлатын , қажетті тон мен қарқынды , тыныс белгілерің қолданысын бақылау , кідірістер мен логикалық екпіндкрді анықтай білуді қалыптастыру .
2. Оқылған шығарма туралы өз пікірін , ойын айтып , оны дәлелдеуге , эмоционалдық қарым- қатынасын көрсете білуге үйрету. |
Оқу , мазмұның
айту, сұрақтарға жауап. |
Зерт-
теу, оқу
машы-
ғы. |
Карточкамен жұмыс, топпен жұмыс, диалог.
|
Әр оқушы білімін сұрақ –жауап арқылы тексереді.
Жауаптары бағаланады
|