ОҚЫТУДАҒЫ ДИАГНОСТИКА, ҚАДАҒАЛАУ, БАҒАЛАУ ХАҚЫНДА

Әлбетте, білімдену үрдіс-үдерісінің ажырамас бір бөлігі диагностика болып табылады. Диагностика көмегімен белгіленген мақсат-міндеттердің табысты орындалуы анықталып барады. Ол болмаған жерде дидактикалық әрекетті тиімді басқару мүмкін емес. Диагностика – бұл дидактикалық үрдіс-үдерістің нəтижесін анықтау.

"Диагностика” түсінігінің мəні "білім, ептілік жəне дағдыларды тексеру” түсінігімен салыстырғанда едəуір тереңдеу əрі кең. "Тексеру” нəтиженің тек көрсеткіштерін ғана аңдатады, не себептен болғаны жөнінде дерек ... Читать дальше »

Просмотров: 1492 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 16/02/2013 | Комментарии (0)