САПАНЫ ДИАГНОСТИКАЛАУ һәм ҚАДАҒАЛАУ
Білімдену үдерісінің ажырамас бір бөлігі диагностика болып табылады. Диагностика жəрдемімен белгіленген мақсат, міндеттердің табысты орындалуы барынша айқындалады. Ол болмаған жерде дидактикалық үдерісті тиімді басқару мүмкін емес. Диагностика – бұл дидактикалық үдерістің нəтижесін анықтау. "Диагностика” түсінігінің мəні "білім, ептілік жəне дағдыларды тексеру” түсінігімен салыстырғанда едəуір тереңдеу əрі кең. "Тексеру” нəтиженің тек көрсеткіштерін ғана аңдатады, не себептен болғаны жөнінде дерек бермейді. Ал диагностикалауда нəтиже өзіне қол жеткізген əдіс-тəсілдермен бірге қарастырылады, дидактикалық үдерістің бағдар-бағытын, ілгерілі не кері қозғалысы анықталады. Диагностика өз ішіне бақылау мен тексеруді, бағалау мен бағаны, жинақталған статистикалық деректер талдауын, дидактикалық үдерістің жүрісін, бағытын һәм жобалануын қамтиды. Диагностикалаудың маңызды бөлігі – бұл қадағалау. Қадағалау – білім, ептілік жəне ... Читать дальше »
Просмотров: 1194 | Добавил: shakhibbeker | Дата: 26/12/2010 | Комментарии (0)